Ik ben mij zeer goed ge amuseerd, en was echt blij om jullie terug te zien en sommige dat ik al lang niet meer gezien had (bv Glenn P, Kevin VR, enz)
Zeer goede kasten in de recreative sectie (bedankt Ad.Jo voor dit, en alle andere, natuurlijk)
Zeer goede kompetitie kasten ook, met een surprise Kiss (sponsoring Carl J.). Maar ik heb er toch niet kunnen op speelen... Spijtig genoeg....
Wij zijn idd een beetje vroeg vertroken, want een beetje boos op de "diva" (yes, that is you "Mister" G.C.); Een echte 5-jaar oud kind ("ik wil niemand in mijn zicht wanneer ik speelt"). Belachelijk !
Come on, kleine man! Gij zij nu niet meer #1, en #10 is zeker de beeste plaats dat je zal nu hebben.
Jij bent nu een "has-been".
Just get used to it.
Loser !
Idd, zoals Ripleyyy het scrhijft, ben ik een dikke fan van Thomas. En gisteren was ook nog een groote avond voor hem: Metallica, 1ste ball,.... 113 M !
Potferdikke !
Dat heb ik nooit met 5 ballen kunnen doen !
Ok, Ad.Jo heeft eindelijk dit match gewonnen, maar, hé ! Thomas was toch 2de, tegen 3 volwassen, en gekalifieerd voor het volgende ronde.
Dikke proficiat, Thomas ! Ik zou niet willen tegen U speelen in zo een competie !
Eindelijk, een zeer plezante dag.
Hopelijk zal er volgend jaar een beetje meer volk komen, maar anders, was alles top perfect ! Mooie en groote zaal, mooeie en plesante kasten, top organisatie !
Bedankt alle voor die schitterend dag !
En natuurlijk, proficiat Ollivier voor uw prestatie !
wie zijn de andere finalisten ?