Zot zijn doet geen zeer.
Re: Zot zijn doet geen zeer.
dat was snel beslist, die spelen ze samen . 't is al wel 450 km discussie wie dan rechts en wie links moet staan ...
chapeau!
Juist België binnengereden.
Laatste chauffeur wissel.
We zijn natuurlijk wel zo slim geweest om die gast 200€ te laten storten voor we vertrokken.
Als tussenkomst in de vervoerkosten.
Zo hadden we toch ook nog een troef in handen in Oostenrijk.
Nog 210 km en we kunnen voor het eerst deze reis inde file gaan staan
Laatste chauffeur wissel.
We zijn natuurlijk wel zo slim geweest om die gast 200€ te laten storten voor we vertrokken.
Als tussenkomst in de vervoerkosten.
Zo hadden we toch ook nog een troef in handen in Oostenrijk.
Nog 210 km en we kunnen voor het eerst deze reis inde file gaan staan
TAF
We zijn thuis!
Nu eerst een frietje stekken, de Jos weet wel waar.
Daarna de kast opzetten en
TAF
-
- Real name: Olivier & Mathias Leurs
Mo wien links en wien rechts olli?
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Goed dat jullie veilig thuis zijn geraakt! Veel (slaap)plezier!
Mathias,
Proficiat met je STPP, gisteren waren we nog te moe om ervan te genieten en de kleine probleempjes aan te pakken.
Na een half uurtje sleutelen zijn de probleempjes opgelost en wat een top flipper.
Thuis kan je er echt van genieten omdat die sound zo goed is.
Oostende rules, in een jaar tijd zijn er maar liefst 9 flippers bijgekomen waaronder als toppers TOM, TAF, LOTR, STPP en IJ.
Het waren twee leuke maar vermoeiende dagen, ik zal zeker niet vlug vergeten.
Proficiat met je STPP, gisteren waren we nog te moe om ervan te genieten en de kleine probleempjes aan te pakken.
Na een half uurtje sleutelen zijn de probleempjes opgelost en wat een top flipper.
Thuis kan je er echt van genieten omdat die sound zo goed is.
Oostende rules, in een jaar tijd zijn er maar liefst 9 flippers bijgekomen waaronder als toppers TOM, TAF, LOTR, STPP en IJ.
Het waren twee leuke maar vermoeiende dagen, ik zal zeker niet vlug vergeten.
TAF
Wie heeft er voor ons een 2e TSPP. We willen altijd alle twee spelen. Afstand is geen enkel probleem.
TAF
Ik heb er eentje maar Die blijft hier lekker staan.
Altijd welkom om te spelen
en
Altijd welkom om te spelen
en
-
- Real name: Dennis Slagboom
Pfff wat een rit mannen, weer een mooi verhaal. Je moet er toch niet aan denken dat de kast zo tegen valt dat je hem moet laten staan. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
- Real name: Dennis Slagboom
Ik zou trouwens eerder de rit maken dan 200,- naar het buitenland overmaken.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Ik zou eerder de kast in de buurt zoeken dan voor vele honderden euro's aan reiskosten makenDennis schreef:Ik zou trouwens eerder de rit maken dan 200,- naar het buitenland overmaken.
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
Ik zou eerder respect hebben voor mensen die eens lekker gek doen voor de hobby, dan er commentaar op te geven...
*** Q is good for you !! ***
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Ik had er een knipoog bijgezet hoor Ik schaar mezelf eveneens onder de flipper zotten, dus ik heb wel degelijk begrip en respect voor deze mannenQ schreef:Ik zou eerder respect hebben voor mensen die eens lekker gek doen voor de hobby, dan er commentaar op te geven...
Ik rij zelf de hele Kerstvakantie ook al rond met flippers in de auto
Groetjes,
Mario
Mario
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Face it, veel normale mensen heb ik nog niet ontmoet in de flipperwereld. Er zit bij iedereen wel ergens een vijs los hier.
Kaka poe poe.
Kaka poe poe.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
Dat is dat virus, hé! Dat maakt ons allemaal een beetje zot!
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Het probleem is dat dat bij die van Oostende zowiezo al het geval is, alvórens ze zelfs maar met flippers beginnen...Mentara schreef:Face it, veel normale mensen heb ik nog niet ontmoet in de flipperwereld. Er zit bij iedereen wel ergens een vijs los hier.
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
En dat komt dan van iemand van de kanten van Oaljst...Q schreef:Het probleem is dat dat bij die van Oostende zowiezo al het geval is, alvórens ze zelfs maar met flippers beginnen...
Als je zelf je topic "zot zijn doet geen zeer" noemt kan je nu moeilijk nog het tegendeel beweren é.Q schreef:Het probleem is dat dat bij die van Oostende zowiezo al het geval is, alvórens ze zelfs maar met flippers beginnen...
TAF
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Rock & Roll mannen! Eurotrip in optima forma.
Ik moest toch een beetje lachen bij die foto die op zijn kop staat. Vroeg me af of jullie in Australia uitgekomen waren ipv Austria
Ik moest toch een beetje lachen bij die foto die op zijn kop staat. Vroeg me af of jullie in Australia uitgekomen waren ipv Austria
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Nu ben ik even aan het wachten tot de puristen in gang schieten...yorkie schreef:En dat komt dan van iemand van de kanten van Oaljst...
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Lotj dennen troeten van Eke mo klappen... gen zè sels ni van Oilsjt mo van Eirp nowour
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Dat herkend google translate niet eens
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Ben blij..........Baron Shadow schreef:Dat herkend google translate niet eens
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl