MM rubbers

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
HarrieD
Real name: Harrie D
Contacteer:

Re: MM rubbers

Bericht door HarrieD » 23 sep 2013, 12:28

coinoperator schreef:
KOmt omdat de vele eerdere eigenaren de kast verkeerd hebben gerubberd.
en dan blijkt nu opeens de set niet te kloppen
onzin dus, het is genoegzaam bekend dat de sets hier uit en de treure gecontroleerd zijn.

als je een set al meer dan tien jaar zonder klachten verkoopt....
....en dan komt opeens meneer X aanzetten met het verhaal dat ie niet klopt...

rara
No way, voor mijn funhouse kreeg ik 11 mm minipostrubbers ipv 8 mm. Met die 11 mm kreeg ik nog geen bal geschoten vanuit de shooterlane omdat die 11mm dingen in de weg zitten. Hetzelfde met de Tomcat set. Hier zaten ook 11mm ringen bij. Mijn Whirlwind set mistte de 2 slingshot rubbers. De BTTF set heb ik nog niet gecontroleerd.

Het is allemaal wel super opgelost, daar niet van, maar tot nu toe 3 van de 4 sets niet kloppend, en eentje nog niet gecontroleerd.

Maar Hans en Pascal, even niet om het een of het ander: we zijn hier allemaal voor een ding, en dat is onze hobby. Laten we het asjeblieft leuk houden op dit forum. Hans, heel fijn dat je alles beter weet, maar soms is het gewoon beter je te beseffen dat jij het echt gewoon beter weet. Pascal, als forumbeheerder denk ik dat je dit soort zaken anders kunt neerzetten. Een ruzie met een forumlid kun je anders oplossen.

Zo, mijn 2 centen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).

HarrieD
Real name: Harrie D
Contacteer:

Re: MM rubbers

Bericht door HarrieD » 23 sep 2013, 12:30

Q schreef:Sjongejonge, er heeft er weer eentje een aanval van Tourette gehad precies... :whisling:

Mooie mod voor een Frankenstein kast.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).

Plaats reactie