AC/DC
- spliffsecond
- Real name: Free Fontaine
Re: AC/DC premium
High end restore van een WPC-95 kast?
grt
free
ps Plastic veilig uit nederland aangekomen
grt
free
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Khad nog wat nieuwe dingetjes binnen die je misschien wel interesseren om enige vergoeding in natura te kunnen doen .spliffsecond schreef:High end restore van een WPC-95 kast?
grt
free
Nee, ik ben al een tijdje benieuwd naar de verkoopprijs omdat ik diverse prijzen zag. En nu ik 3 flippers met muziekthema heb staan...
Was het dan toch uit Nederland?
- spliffsecond
- Real name: Free Fontaine
Kweet het eigenlijk niet er staat geen adres op.spliffsecond schreef:Was het dan toch uit Nederland?
In ieder geval super content.
"Nieuwe dingetjes". Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk
Grt free
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: AC/DC
Da's straf. Niemand durft te antwoorden... .
-
- Real name: Dennis Slagboom
Ik overweeg om mijn pro HUO te koop te zetten en voor een nieuwe pro vault te gaan. Welke prijzen hangen hier aan?
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
- Real name: Jurgen Geens
Iemand een idee hoeveel een ac/dc pro bj 2012 nu ongeveer waard is in goede staat?
-
- Real name: Dennis Slagboom
Ik denk het ook. Ik hou hem lekker. Heb geen zin om het risico lopen op een slecht speelveld.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
enig idee van de waarde van een AC/DC pro bouwjaar 2012 maar wel met een lexan playfield protector, en de hellen kit (translte, kaartjes, spinnerstickers en een sticker om die lelijke kop van Angus weg te werken)
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
ik meende ook zoiets in die trent, met de actuele prijzen van vandaag...Dennis schreef:Rond de 4700?
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng