Pagina 2 van 11

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 07 feb 2013, 20:48
door David Pinball Wizz
Ziet er niet mis uit.

Wel een beetje een grote startknop hé :)

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 07 feb 2013, 20:58
door glenn pellis
ziet er een pak beter uit dan WOZ

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 07 feb 2013, 21:00
door David Pinball Wizz
Die tekst onderaan mag er wel van vind ik.

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 07 feb 2013, 21:10
door p_treintje
David Pinball Wizz schreef:Die tekst onderaan mag er wel van vind ik.
Welke die van coming in 2014? :mrgreen:

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 07 feb 2013, 22:07
door Eric
David Pinball Wizz schreef:Ziet er niet mis uit.

Wel een beetje een grote startknop hé :)
Voor wanneer speler teveel :cheers: heeft

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 07 feb 2013, 22:09
door Bingovit
Niet lelijk maar toch zeker niet wauw ook eigenlijk... Waarom je nu al vastpinnen op cabinet artwork als ze nog NIETS van speelveld hebben en dan ook NOG twee films in de aantocht hebben tegen de flipper er gaat zijn???? Raar...

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 07 feb 2013, 22:24
door diesel64
Tja, da's de strategie van JJP een beetje hé. Ze kiezen ervoor om alles in stukjes bekend te maken. Jack heeft dat overlaatst nog in een interview verduidelijkt dat ze dat bij The Hobbit ook zo gaan doen. En bij deze het cabinet artwork dus.

Marketinggewijs is het misschien niet zo slecht gezien. En de distantiëren zich zo ook van Stern hé, en da's ook belangrijk. :)

Ik vind het cabinet artwork trouwens best wel mooi. Hopelijk is het speelveld ook in die stijl.

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 08 feb 2013, 00:10
door David Pinball Wizz
p_treintje schreef:Welke die van coming in 2014? :mrgreen:
Op het cabinet, die lange gele lijn van lettertjes...

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 08 feb 2013, 04:12
door May
Waarom je nu al vastpinnen op cabinet artwork als ze nog NIETS van speelveld hebben en dan ook NOG twee films in de aantocht hebben tegen de flipper er gaat zijn???? Raar...
In den mail zeggen ze dat de linkerkant den eerste film moet voorstellen en rechts de derden.
Dat zou ook zo zijn voor het speelveld.
Tevens de wizard of oz was ook zo.

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 08 feb 2013, 09:36
door stEmE
Ik vind hem niet mis hoor (toch zeker beter dan de WoZ met zijn 10000 kleurtjes :)) en hij zou precies wel heel mooi staan naast mijn LOTR :D :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 08 feb 2013, 11:49
door Dirk
Als eerste indruk is dat toch nie slecht.
Het vervolg mag in dezelfde lijn blijven van mij. Ik ben alvast tevreden.
Kijk al uit naar den derde JJP :mrgreen:

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 08 feb 2013, 16:00
door zwartepanter
Niet mis, niet mis. Enne, die grote knop is de launchknop hé, die zetten ze voortaan links :mrgreen: .

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 08 feb 2013, 17:47
door Steven
David Pinball Wizz schreef: Wel een beetje een grote startknop hé :)
Wel slim: je wilt niet weten hoeveel mensen die bij mij voor het eerst flipperen niet weten waar ze een spel moeten starten! Zeker bij de system11 (zonder lampje erachter), maar zelfs ook bij de latere met lampje.

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 08 feb 2013, 18:04
door Baron Shadow
Vind het artwork persoonlijk niet super.
Zeker de kopruit vind ik voor zover je het goed kan zien niet echt aansprekend.

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 26 feb 2013, 16:39
door Scaryflippers
DE KOP RUIT IS TOCH EEN LCD SCHERM ZE ZETTEN ER OP WAT ZE WILLEN
IK VRAAG MIJ ALLEEN AF WAT ZE IN DIE 1.5JAAR NOG GAAN DOEN HET DUURT TOCH NIET ZO LANG OM EEN FLIPPERKAST TE ONTWERPEN EN PRODUCEREN :run:

:pin:

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 26 feb 2013, 16:58
door Pascal
Scaryflippers schreef:IK VRAAG MIJ ALLEEN AF WAT ZE IN DIE 1.5JAAR NOG GAAN DOEN HET DUURT TOCH NIET ZO LANG OM EEN FLIPPERKAST TE ONTWERPEN EN PRODUCEREN :run:

:pin:
een flipper ontwerpen duurt langer dan je denkt, allé bij stern niet ;)
trouwens er moeten nog twee films van uitkomen

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 26 feb 2013, 18:23
door Silverballgames
DE KOP RUIT IS TOCH EEN LCD SCHERM ZE ZETTEN ER OP WAT ZE WILLEN
IK VRAAG MIJ ALLEEN AF WAT ZE IN DIE 1.5JAAR NOG GAAN DOEN HET DUURT TOCH NIET ZO LANG OM EEN FLIPPERKAST TE ONTWERPEN EN PRODUCEREN
Ge moet zo niet roepen ... dat doet pijn aan mijn oren ... :x

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 02 mar 2013, 15:59
door ankske
Silverballgames schreef: Ge moet zo niet roepen ... dat doet pijn aan mijn oren ... :x
:rofl:

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 10 mar 2013, 13:34
door vdm
Pascal schreef: een flipper ontwerpen duurt langer dan je denkt, allé bij stern niet ;)
trouwens er moeten nog twee films van uitkomen
Inderdaad over wat zal the gameplay precies gaan? Er is slechts 1 deel van de trilogy uitgekomen, ik vond het persoonlijk een saaie film totaal niet te vergelijking met de LOTR trilogy, hoe kan met daar nu al een spel op basseren dat is toch onmogelijk!?

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 10 mar 2013, 14:26
door Turalyon
De filmscripten van deel 2 en 3 zullen al af zijn.

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 10 mar 2013, 15:13
door Cenobyte
Coming 2014? En ready in 2020 zeker? :lol:

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 11 mar 2013, 12:07
door vdm
Turalyon schreef:De filmscripten van deel 2 en 3 zullen al af zijn.
Klopt maar quotes of sound effects komen wel uit een film ;)

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 11 mar 2013, 12:44
door Pascal
en niet te vergeten..de videobeelden

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 11 mar 2013, 12:50
door vdm
Dus m.a.w. inderdaad 2016 :madman:

Re: Volgende JJP : The Hobbit

Geplaatst: 11 mar 2013, 15:45
door Steven
vdm schreef:
Klopt maar quotes of sound effects komen wel uit een film ;)
Lijkt me geen groot probleem: je programmeert alvast de zaken die je erin wilt, en voegt ze toe zodra ze beschikbaar zijn. Als tenminste het script goed gevolgd wordt.
Met animaties zal dat meer tijd kosten, maar toch... ook daar valt wel al wat voorwerk te doen (hoe zullen de animaties in het totale spel komen te zitten?).