Pagina 2 van 2
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 01:31
door DonJoe
Voor degenen die er niet bij konden zijn, een paar
beelekes
- yours truly in action
En uiteraard een dikke mersie voor de Brochez voor de ontvangst en accomodatie
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 07:13
door Pascal
en hoe speelt dat ding?
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 09:47
door Pinhead
Pascal schreef:en hoe speelt dat ding?
Met een bal...
(Sorry Pascal
)
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 12:34
door Cedric
en soms met 4
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 14:34
door DonJoe
Pascal schreef:en hoe speelt dat ding?
De eerste indrukken:
Hetgeen dat misschien nog het dichtste in de buurt komt qua play is TF: vooral die bal die aan hoge snelheid uit de scoop geschoten komt doet er aan denken. Het is toch een snellere kast, en de bal drains links en rechts waren nogal vrij frequent dus dat postje zou wel eens kunnen verzet worden (weer iets bijgeleerd trouwens).
Qua sound en dot-animatie is het vrij "spectaculair", wat wel goed past bij het thema.
Van layout hadden die 2 ramps wel iets weg van GnR vond ik.
Het is wel een mooie kast, misschien met wat reservaties voor de 2 figuurtjes die nogal groot uitgevallen zijn.
Blijkbaar zitten er nog wat foutjes in de software - dixit de gastheer - maar dat heb ik zelf niet kunnen vaststellen.
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 15:43
door Q
Gatverdoemme, was dat gisteren ?!?! Ik had dat op vandaag genoteerd...
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 15:45
door p_treintje
Het was weer een leuke avond (nacht. pas om 3u30 naar huis vertrokken)
Kast heeft veel potentie, enkel die twee rotmagneten en die draaischijf verpesten het wat door de ballen veel te laten drainen.
Hebben toch enkele grote fouten ontdekt in de software:
de bonus van de multiballen kloppen niet, je haalt bv. volgens de kast 10 miljoen bonus maar je ziet ze niet terug in je score.
Er zijn 2 modes met multiball die je moet vrijspelen door targets te raken maar eens je die haalt kan je die blijven kiezen ipv opnieuw te verzamelen.
Verschillende beelden op elkaar laten zien op het display is ook niet leuk.
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 18:27
door goodgameslover
StevenQuintijn schreef:Gatverdoemme, was dat gisteren ?!?! Ik had dat op vandaag genoteerd...
Allee Steven, de LN zijn toch altijd op vrijdag!
Re: Xmen - Wolverine LP 03-08-'12
Geplaatst: 04 aug 2012, 20:28
door garfieldje
Merci Evert en Ronny om weeral eens een nieuwe kast voor de leeuwen te gooien
Wat X-men zelf betreft
Er zitten inderdaad nog fouten in de software, en dan voornamelijk in het aanduiden van wat gespeeld moet worden (mode zonder brandende pijl op speelveld) en de puntentelling (de bonusmultiplier die altijd maar 1x afrekende). Voor de rest is het een kast met vele smalle schoten die toch redelijk hard
worden als je mist.