zoveelste

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Cenobyte
Real name: Mario van Ginneken
Contacteer:

Re: zoveelste

Bericht door Cenobyte » 29 mei 2012, 15:34

Beste John,

Heb jij alle email en correspondentie gelezen? Dat dacht ik ook niet, want dat heeft alleen verkoper en koper gezien. Didier heeft enkele keren zijn afspraak verzet omdat hij het geld niet kon regelen en dan houdt het op een gegeven moment op, zeker als er meerdere mensen staan te trappelen om een kast (verkoper werd echt plat gemaild en ge-PM'd). Dan moet je niet jammeren, maar dan moet je zorgen dat het geld klaar ligt als je iets afspreekt en niet boos zijn dat een kast weg is als het geld er niet meteen komt. Als je aan de kassa komt en je geld niet bij hebt, kun je achteraan aansluiten, afspraak of geen afspraak. Nu lees ik allerlei onzin over "eergevoel hier op het forum" terwijl daar op andere momenten weinig van te merken is. Maar nu het uitkomt wordt dit boven tafel gehaald. Erg jammer. En erg triest ook. Alleen een kleuter gaat bij andere grote mensen zeuren als hij zijn zin niet krijgt om zo toch nog een stukje gelijk te krijgen.

Ik vind dit een zaak tussen Didier en de verkoper en dat zou hier op het forum niet breed uitgemeten hoeven te worden. Didier komt echter met allerlei beschuldigingen waarvan een deel waar is, maar waarvan een deel ook erg verdraaid is. Ik persoonlijk zou zoiets zeker niet op een forum smijten omdat het alleen maar dit soort over een weer gediscussieer oplevert en toch nooit de hele waarheid boven tafel brengt. Daarom heb ik ook gezegd: de waarheid ligt ergens in het midden en ik heb ook best schuld in deze zaak, maar nee, Didier moet toch weer zijn gelijk halen en het laatste woord hebben en heeft zelf niks fout gedaan. Erg kinderachtig. Daarom heb ik al meerdere keren geroepen: laten we erover op houden, maar nee, steeds weer grapjes over deze zaak. Vind ik niet erg, maar als er dan een grapje over de andere partij wordt gemaakt dan zijn de rapen weer gaar en moet alles weer op tafel komen, WEDEROM in andermans topic.

Daarom nogmaals: laten we er eindelijk over ophouden! We hebben er reeds twee topics erover vol gezeurd waarin alles al gezegd is en deze zijn inmiddels gelocked dus het onderwerp had al lang gesloten moeten zijn! :madman:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

ivang
Real name: Ivan Geentjens

Bericht door ivang » 29 mei 2012, 16:04

Er verkoopt iemand een kast en iemand anders zegt dat hij de kast wil kopen.
Beiden spreken een prijs af, en spreken een datum af.

Een andere datum afspreken omdat je niet meer bij de bank geraakt is niet hetzelfde als een deal afblazen.
Weten dat iemand een deal heeft, en dan proberen om via een overbod deze deal ongedaan te maken, is niet netjes.

Proberen je daad goed te praten door maar te blijven mekkeren over aan de kassa staan zonder centen klinkt niet alleen idioot, je geeft de mensen die je niet persoonlijk kennen (zoals ik ) alleen maar de indruk een nog grotere hypocriet te zijn dan dat je posts doen vermoeden.

De manier waarop hoort gewoon niet, en dat geldt zowel voor gizmo als voor cenobyte.

En hoe meer je een laatste post om je gelijk te halen zal posten, hoe meer reactie dat zal opleveren; ik had me voorgenomen niet te reageren, maar ook dat blijkt nu niet te lukken ...

Wat leren we hieruit ? Dat een afspraak met gizmo maar geldt totdat er een ander met meer euros zwaait, en dat cenobyte er nogal flexibele normen op nahoudt.

Voila, gelukkig maar een onbenullig akkefietje, en niets waar we ons verder nog zorgen over hoeven te maken, er zijn vast wel ergere dingen.

En dan als laatste de boodschap waar ik uiteindelijk mijn post had moeten mee beginnen :
Sorry Rik voor het hacken van uw topic

diesel64
Real name: Kristof

Bericht door diesel64 » 29 mei 2012, 16:14

Afbeelding
No shirt. No shoes. No pinball.

gismo3
Real name: tim

Bericht door gismo3 » 29 mei 2012, 16:25

ik heb eigenljk helemaal geen zin om mij te moeten verdedigen.
dus ik zal hier een maal zeggen wat ik er van vindt en daar hou ik het bij.

didier had geen geld ik had gezegd dat ik de kast voor het weekend weg wilde hebben.
wat didier er van vindt zal me dus worst zijn ik ga niet drie weken wachten toen iemand zijn zaken voor elkaar heeft.
ik heb inderdaad niet meer gereageerd op zijn pm's ik had er bijna een dagtaak aan.
ik kan ze hier ook allenmaal weg zetten om mij een goed gevoel te geven maar dat vind ik kinderachtig en daar zijn andere mensen hier op het forum veel beter in dan ik
er is er maar een die recht heeft om pissig te zijn en dat is jos , JOS SORRY

yorkie
Real name: Glenn Verhoosele
Contacteer:

Bericht door yorkie » 29 mei 2012, 16:30

Had de discussie niet in een topic gestaan waarin de topicstarter nog antwoorden verwacht ivm zijn topicstart, was deze idd al lang gesloten.
Ik vind dit behoorlijk vervelend voor Rik maar ga hem nu toch sluiten.

@ Rik: sorry, maar ik denk dat je best een nieuw topic hiervoor aanmaakt.

Die hele discussie heeft nu lang genoeg geduurd en daar dit een discussieforum is over flipperkasten ipv over ethiek, wordt die dan maar ergens anders gevoerd.

Gesloten