Heb jij alle email en correspondentie gelezen? Dat dacht ik ook niet, want dat heeft alleen verkoper en koper gezien. Didier heeft enkele keren zijn afspraak verzet omdat hij het geld niet kon regelen en dan houdt het op een gegeven moment op, zeker als er meerdere mensen staan te trappelen om een kast (verkoper werd echt plat gemaild en ge-PM'd). Dan moet je niet jammeren, maar dan moet je zorgen dat het geld klaar ligt als je iets afspreekt en niet boos zijn dat een kast weg is als het geld er niet meteen komt. Als je aan de kassa komt en je geld niet bij hebt, kun je achteraan aansluiten, afspraak of geen afspraak. Nu lees ik allerlei onzin over "eergevoel hier op het forum" terwijl daar op andere momenten weinig van te merken is. Maar nu het uitkomt wordt dit boven tafel gehaald. Erg jammer. En erg triest ook. Alleen een kleuter gaat bij andere grote mensen zeuren als hij zijn zin niet krijgt om zo toch nog een stukje gelijk te krijgen.
Ik vind dit een zaak tussen Didier en de verkoper en dat zou hier op het forum niet breed uitgemeten hoeven te worden. Didier komt echter met allerlei beschuldigingen waarvan een deel waar is, maar waarvan een deel ook erg verdraaid is. Ik persoonlijk zou zoiets zeker niet op een forum smijten omdat het alleen maar dit soort over een weer gediscussieer oplevert en toch nooit de hele waarheid boven tafel brengt. Daarom heb ik ook gezegd: de waarheid ligt ergens in het midden en ik heb ook best schuld in deze zaak, maar nee, Didier moet toch weer zijn gelijk halen en het laatste woord hebben en heeft zelf niks fout gedaan. Erg kinderachtig. Daarom heb ik al meerdere keren geroepen: laten we erover op houden, maar nee, steeds weer grapjes over deze zaak. Vind ik niet erg, maar als er dan een grapje over de andere partij wordt gemaakt dan zijn de rapen weer gaar en moet alles weer op tafel komen, WEDEROM in andermans topic.
Daarom nogmaals: laten we er eindelijk over ophouden! We hebben er reeds twee topics erover vol gezeurd waarin alles al gezegd is en deze zijn inmiddels gelocked dus het onderwerp had al lang gesloten moeten zijn!