Pagina 2 van 2
Re: Uncanny X-Men (Stern)
Geplaatst: 18 okt 2024, 07:22
door flipper007
Top! Ga ik zeker checken!
Is deze met het vliegtuig overgevlogen?

Re: Uncanny X-Men (Stern)
Geplaatst: 18 okt 2024, 16:14
door Bingovit
flipper007 schreef: ↑18 okt 2024, 07:22
Top! Ga ik zeker checken!
Is deze met het vliegtuig overgevlogen?
Wij in alle geval niet
Is een promo model van Stern dat wij ook gelukkig even mogen gebruiken

Re: Uncanny X-Men (Stern)
Geplaatst: 19 okt 2024, 15:01
door Pascal
Wie heeft hem al gespeeld?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden…
Re: Uncanny X-Men (Stern)
Geplaatst: 19 okt 2024, 20:45
door Bingovit
Zotte flow en interessante schoten maar software heeft veeeel werk nodig…
Een beetje zoals waarvoor ik vreesde met Waison als lead programmer….
Als je weet dat bij een software hoger dan 0.8 basis instellingen zoals verlichting backglass dimmen, ball through strength etc. gewoon er niet inzitten dan stel ik me al enorm vragen… Hopelijk bewijst hij me ongelijk en is zijn 3de lead een schot in de roos

Re: Uncanny X-Men (Stern)
Geplaatst: 20 okt 2024, 08:21
door Richard Baan
Als je weet dat bij een software hoger dan 0.8 basis instellingen zoals verlichting backglass dimmen, ball through strength etc. gewoon er niet inzitten
Meen je dat? Dat is niet alleen erg maar ook best wel onlogisch
Lijkt mij dat als je software ontwikkelt dat juist die basis dingetjes gekopieerd worden van een vorig project. Je hoeft dan alleen nog het spel element te programmeren.