Ik vind het toch opvallend hoe elke nieuwe Stern hier positief onthaald wordt, wat ze ook uitbrengen, en elke flipper van een andere fabrikant wordt ofwel afgekraakt, ofwel compleet genegeerd, wat ze ook uitbrengen.
Jaws doet mij helemaal niets. Ik zal er wel eens op spelen in de comic sans, maar het zal bij 1 of 2 keer blijven.
Pas op, ik heb niets tegen Stern (ik heb zelf Godzilla en Elvira hoh gekocht), maar ik heb er ook twee van JJP en mijn broer heeft Alien en dat zijn ook geweldig goeie kasten. Labyrinth ziet er ook knap uit, en Chainsaw/Looney Tunes heeft een leuke speelveld layout (4 flippers, 4 ramps) en goeie theme integratie, maar wordt compleet genegeerd. Ik vind Jaws maar zwak. Het is voorspelbare “Stern stijl”. Het is op veilig spelen. Als Stern eens iets minder goed maakt, mag het ook gezegd worden he. Dat is geen heiligschennis.
Tja smaken verschillen. Ik vond Alice Cooper van Spooky wel goed maar de schoten zijn echt extreem smal en de kast is technisch niet 100% betrouwbaar. Ik vind het niet raar dat de meeste midlife-crisis-mannen niet wild zijn van een thema als Looney Tunes of de film The Texas Chainsaw Massacre nog nooit hebben gezien. Jaws daarintegen kent iedereen. Labyrinth, ook zo'n thema, 99% van de mensen heeft die film nooit gezien of was al vergeten dat die bestond.
En wat rampen en flippers betreft: Jaws heeft ook 4 flippers en 4 rampen. Niet dat dat een formule tot succes is maar ik zeg het maar even
Ik vind het toch opvallend hoe elke nieuwe Stern hier positief onthaald wordt, wat ze ook uitbrengen, en elke flipper van een andere fabrikant wordt ofwel afgekraakt, ofwel compleet genegeerd, wat ze ook uitbrengen.
Jaws doet mij helemaal niets. Ik zal er wel eens op spelen in de comic sans, maar het zal bij 1 of 2 keer blijven.
Pas op, ik heb niets tegen Stern (ik heb zelf Godzilla en Elvira hoh gekocht), maar ik heb er ook twee van JJP en mijn broer heeft Alien en dat zijn ook geweldig goeie kasten. Labyrinth ziet er ook knap uit, en Chainsaw/Looney Tunes heeft een leuke speelveld layout (4 flippers, 4 ramps) en goeie theme integratie, maar wordt compleet genegeerd. Ik vind Jaws maar zwak. Het is voorspelbare “Stern stijl”. Het is op veilig spelen. Als Stern eens iets minder goed maakt, mag het ook gezegd worden he. Dat is geen heiligschennis.
JJP guns n roses vond ik ook niet mis
Stern zit er wel meestal recht op in integratie, gameplay, layout, en vooral fun gehalte.
Met Jaws lijkt het ook een hele toffe players kast te zijn met enorme goeie theme integratie, muziek, movie scenes, toffe snelle layout..
En met Jaws een nieuwe, jonge programmeur (Elizabeth Gieske), die er echt voor gaat!
Ze flippert zelf en geeft in de filmpjes ook veel uitleg over de rules en wat ze nog gaat verbeteren...
Ik vind die te gemakkelijk 3 of 4 de keer dat ik speelde haalde ik 1.6 miljard en volledig rondgespeeld. (tot zoverre de updates er waren)
Voor mij geen Keith topperkast of nog niet.
De updates mogen er dringend komen.
er is een nieuwe update uit.
in plaats van hun software eens af te werken hebben ze een nieuwe 'challenge mode' er bij gebracht.
zo iets dat je los van het spel speelt.
soort van videogame.
oersaai.
Vanmiddag de nieuwe code geïnstalleerd op onze Jaws Pro.
Ik vind de nieuwe mode toch heel leuk....
Zo staan er ondertussen al 3 extra mini games op en de code zit nog maar aan 0.94.
Ik vind de Jaws zelfs leuker dan de Godzilla Premium.... smaken en kleuren...
Heb je Jaws Premium ook gespeeld, en zoja, is deze in jouw optiek beter dan de Pro, of juist niet?
Heb de Godzilla Pro en Premium gehad. Vond de Pro niet slecht en dacht dat de Premium (nog) leuker ging zijn. Maar dat viel toch tegen. Thema ging vrij snel vervelen en die building is wel cool, maar na verloop van tijd vond ik dat die vooral het spel vertraagde met die ball lock.
Jaws Premium heb ik nog niet gespeeld, maar ben sowieso geen fan van upper playfields en de rest vd extra's vind ik de upgrade niet weer. Dat blijft natuurlijk mijn bescheiden persoonlijke mening.
Heb de Godzilla Pro en Premium gehad. Vond de Pro niet slecht en dacht dat de Premium (nog) leuker ging zijn. Maar dat viel toch tegen. Thema ging vrij snel vervelen en die building is wel cool, maar na verloop van tijd vond ik dat die vooral het spel vertraagde met die ball lock.
Jaws Premium heb ik nog niet gespeeld, maar ben sowieso geen fan van upper playfields en de rest vd extra's vind ik de upgrade niet weer. Dat blijft natuurlijk mijn bescheiden persoonlijke mening.
[/quote]
NEW CODE! Stern Pinball has posted new JAWS code v0.97.0 for the Pro, Premium, and Limited Edition models. This code contains the new Great White Multiball mini-wizard mode!
- 2 ways to unlock:
1) Capture the Mako, Thresher, Hammerhead, and Tiger sharks.
2) Sell Quint your gear.
- Once unlocked, the Great White shark will appear on the Bounty Hunt selection screen.
- Selecting Great White with other sharks left un-captured will result in them being "Lost" and unable to be captured.
- Objectives for Great White:
- 200 spinners
- 12 drop target / 3-bank targets
- 12 boat hits
- 12 chum hits
- Each shark captured before selecting Great White will reduce the objective count by:
- 50 spins for the spinner
- 4 shots for all others
- Capturing all the sharks lights the Fishing Reel shot directly with no objective shots needed.
- Mode rules:
- 6 ball multiball with a 30 second ballsaver.
- All arrows lit Green for a Jackpot to bring up the Shark.
- Bash the shark 3 times to light Bounty Collect at the Harpoon Lane shot.
- Each captured shark during the main game gives a +1X multiplier to the Bounty Value.
- Each ball in play gives an added +5M points to the Bounty Value of the shark.
- Sequence repeats until you drain down to one ball.
- An Add-A-Ball is available (if less than 6 balls in play) by completing the Boat Targets when the Bounty is lit.
- The Great White always escapes in this mode.
This code also adds the final boss Quint and his Orca as the final bounty hunter when you reach $10,000 bounty value in the JAWS: The Revenge challenge mode in addition to numerous game enhancements, additional polish, game adjustments and bug fixes.
Code updates and read me files are available at sternpinball.com/support/game-code/