Wanneer is de officiële openingsparty?

De deuren die je op 1:20 onder de gele Corvette vlag ziet gaan naar de garage waar de Plastic Fantastic staat, deze staat naast de Game Room. Al het mannenspeelgoed onder één dak duswza1979 schreef:Maar ik mis wel de echte Corvette in het filmpje
Die is al jaren geleden geweestNielsVV schreef:Wanneer is de officiële openingsparty?
Dat moet je zeker eens doen! Ik vind het een prachtige kast, maar heb het spel nog niet echt door. En wat nog erger is: onlangs kwam er een vriend langs om te flipperen die normaal nooit flippert en die heeft nu de GS op deze kastspacecake schreef:Maar eh.. ik zag nog niet echt een hele hoge score op die Arabian Nights...!![]()
Moet ik je toch maar eens beter leren kennen en een keertje een echte score erop gaan zetten..lol
Oja, GC natuurlijk. Ik steek het maar op mijn iPadBaron Shadow schreef:De GS = Grootste Score
Of bedoelde je dat niet
Vergis je niet: die lasers kosten tegenwoordig echt geen bal meer. Als je weet dat die laser PLUS die fogger rond de 110 Euro TOTAAL kosten... En het is echt een geweldige aanwinst voor je game room. Ik heb deze laser hangen:spacecake schreef:Die lazers zijn zeker tof ja...
Hier heb ik een mini discobol met 1 klein zielig led lampje er op gericht...
Toen een vriend aangaf dat het maar een lullig dingetje was vergeleken die lazer etc in jou gameroom..was ik wel een beetjelol
Ach ,zoals iedereen steeds zegt, je hebt altijd baas boven baas...
Dank je! Ik vond het ook een erg mooi artikel inderdaad. En binnenkort een follow up als game room v2.0 klaar is, waarbij er dik 50m2 bij komtHarrieD schreef:Mooi artikel in de spinner!