ik heb er van de week eentje gezien zonder hoofddiesel64 schreef:
Of zoals Mick Jagger op TRS.![]()

ik heb er van de week eentje gezien zonder hoofddiesel64 schreef:
Of zoals Mick Jagger op TRS.![]()
hier nog eens, maar dan duidelijker.goodgameslover schreef:http://pinballhead.com/playfield-art-for-wizard-of-oz/
Persoonlijk vind ik het lelijk. Echt ni mijn ding.
Nu je het toch over die kast hebt: het Glidercraft wat onder de piramide vandaan komt vind ik ook wel onder de categorie toys vallen. Persoonlijk vind ik het één van de mooiste toys die ik ken op een kast.g94 schreef:Drac daarentegen is super. Eigenlijk is MB kwa integratie van toys echt wel eenzame hoogte. Drac en Frank zijn echt deel van het spel. Het hoofd van de bride en de mummy case zijn gewoon leuk. Andere perfecte en zinvolle integratie zijn de toys op Stargate, vooral die gates maken echt deel uit van het spel. Jaja, de golden nineties
+1battlechip schreef:vind het echt een mietjesthema
Nou, dat weet ik niet. Kan best nog eens een redelijk revolutionaire kast worden met zijn kleurenscherm i.p.v. DMD. Het zal weinig bijdragen tot het spel (ik persoonlijk raak altijd mijn ballen kwijt ALS ik eens een keer een blik werp op het DMD, dus de speler ziet er weinig van) maar het maakt de kast wel een stuk mooier, ook in attrackt mode.iedereen prijst dit ding de hemel in, is en word nooit een williams kast