Pagina 10 van 10

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 11 feb 2014, 18:06
door moondancermj
Jep, ik ben ook de trotse bezitter van een X-men! Topkast! Wat zit er in de nieuwe update?

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 11 feb 2014, 18:13
door zwartepanter
Staat nergens te lezen...?

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 11 feb 2014, 19:08
door Pascal
deadpool mode zit er nu in
deze ontbrak blijkbaar

meer info: http://pinside.com/pinball/forum/topic/ ... -and-rules

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 11 feb 2014, 19:56
door zwartepanter
Amai, net nagelezen, wat een update precies... maar ja, eerst spelen en dan beoordelen zeker! :hypno:

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 11 feb 2014, 20:59
door Q
En dit is voor mij persoonlijk werkelijk de 1e Stern waar ik de Pro beter vind spelen dan de LE. Uiteraard zijn de LE's wel stukken mooier van sideart en kopruit. Geen mooiere kopruit ooit gemaakt dan Magneto. :love:

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 13 feb 2014, 22:12
door jeanclaudev
En het is niet de laatste update, er komt nog later:

This is on Sterns Facebook page.
Appreciate the Update 1.50 Code for X-Men STERN!
But one quick question please.
Will we see another update to polish what is left? or is that it.
Thanks
Like · · 7 hours ago
STERN PINBALL, INC. There will be some bug fix updates.
20 minutes ago · Like

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 14 feb 2014, 01:50
door Steigerpijp
Mooi zo , dan ga ik morgen eens even m'n vanavond opgehaalde wolverine eens verwennen met deze update, over timing gesproken !

Zal de "oude" gameplay nooit gekend hebben, maar ik begrijp ondertussendat dat dat geen straf is . :madman:

Re: X-Men - Stern

Geplaatst: 20 feb 2014, 21:26
door jeanclaudev
nieuwe code is daar:

V1.51 - February 17th, 2014
=======================
- Modified Dark Phoenix scores and shots
*Initial scores stay the same, but bonus scoring from ball/side losses have decreased slightly.
*Storm and Rogue shots no longer add time to all sides, but decrease the main timer by 15 seconds. This allows players to reach the final shot sooner, if they so desire or are able.
*Side timers have been reduced to 75s from 120s.
- Fixed an issue where Deadpool could be stolen by another player in a multiplayer game.
- Fixed a timing issue that prevented Xavier's starting light show from completing. Regular game play is now delayed to allow for the light show to finish.
- Fixed a timing issue that prevented ball locks from the Phoenix shot after a skill shot. Phoenix shot is no longer ignored after the skill shot.
- Removed Wizard Multiball shell. This was a wizard mode tested in early beta versions that was brought to prominence due to the last round of changes. It was inadvertently activated and is not an intented feature currently.