Hoe da ????aquasat schreef:En, de RFM is geen flipperkast.
Ha ja, zo konnekik de finale nooit winnen hé...g94 schreef:Zeer gemoedelijke sfeer! Hier de supporters tijdens de finale van Panter.
volgens mij bedoelde hem Evil Knievel en Dolly parton .....Pinhead schreef:
Hoe da ????![]()
![]()
![]()
En nog meer voor het open zetten van de tilt...f2neill schreef:Lieven een grote dankuwel voor het open zetten van uw gameroom!
5de in kwalificatie, door een ramp op CFTBL maar 6dep_treintje schreef:De Roelants heeft toch niet te veel punten gepakt mag ik hopen.
Ge moogt altijd PM'en of op den bots langskomen voor den Camelot en den CheetahPascal schreef:zijn er nog mensen met meerdere classic flippers?
Ja wij hebben locomotion, party animal en deze week komt er een bad cats bij. En nadien misschien nog een oudje dan heb ik ongeveer evenveel oudjes als dmds.Pascal schreef:ik heb niet meegespeeld maar was er om alles in goede banen te leiden![]()
en om de frigo op te vullen...
desondanks vond ik het een super leuke avond. de sfeer was heel relax.
ikzelf was nogal in de retro mood en heb om één spelletje acdc na, enkel op de evil knievel en dolly parton gespeeld. echt tof zo'n classic avondje flipperen.
zijn er nog mensen met meerdere classic flippers?
@Joeri: Kelly had twee maal 0 punten, en mensen met 0 punten staan niet in de rangschikking
Classics bedoelen ze jaren eind '70 begin jaren '80 mee denk ik à la KISS, Dolly Parton, Nitro Groundshaker enz..., allée in mijn ogen zijn dat dé classics toch...p_treintje schreef:Ja wij hebben locomotion, party animal en deze week komt er een bad cats bij. En nadien misschien nog een oudje dan heb ik ongeveer evenveel oudjes als dmds.