Pagina 9 van 10
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 08 nov 2012, 20:01
door jippen
Al iemand de pro versie gespeelt, erg grote verschillen met de le ?
ziet er wel een leuke flipper uit.
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 08 nov 2012, 22:57
door Pascal
de pro heeft geen:
- bewegende iceman ramp (vind ik niet erg)
- geen spindisc, wel de magneet (vind ik beter)
- gewone translite (een hele mooie)
- gewone zwarte siderails, lockdownbar en poten
- geen leds
- 2000 euro goedkoper
- ...
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 09 nov 2012, 08:15
door goodgameslover
Ook geen pop up night crawlers.
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 11:35
door Pascal
er is een nieuwe softwareversie beschikbaar
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 13:07
door goodgameslover
Pascal schreef:er is een nieuwe softwareversie beschikbaar
Shhh! Er zijn er al die er nachtmerries aan over gehouden hebben.
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 14:14
door Pascal
heb ik het goed dat de modes iets makkelijker zijn geworden, de tijden iets langer en de punten iets meer?
alledrie goed!
en alles kan je "stacken"?
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 14:57
door goodgameslover
Yep modes zijn makkelijker. Maar voor de heros was dat nu echt ni nodig. Als je alles op standard laat staan. Heb je bv na 2 minuten al meer dan 5 modes lopen.
Je activeert de heros nu al na één shot!
De kast kan dan echt ni volgen. De Speech loopt dan chaotisch door elkaar.
Iets teveel vant goede. Maar zet alles op hard of extra hard en dan valt alles nog goed mee! Maar voor meer dan 3 maand te wachten is het toch wel teleurstellend eigenlijk.
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 15:22
door Pascal
a ja zo is het ook niet ok
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 19:57
door Q
Evert is zo stil ?
Of is hij druk bezig al zijn Sterns aan grut te hakken ?
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 20:16
door Bingovit
Q schreef:Evert is zo stil ?
Of is hij druk bezig al zijn Sterns aan grut te hakken ?
Haha, laten we zeggen dat Evert lichtelijk gefrustreerd is dat dit die "grote" softwareupdate is...
Straf dat ipv hem te verbeteren ze hem slechter hebben gemaakt, daar moet je wel talent voor hebben
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 25 dec 2012, 20:23
door Q
Och Evert... Eén frustratie méér of min, dat komt er toch niet meer op aan ??
Gewoon de vorige versie blijven draaien he, als deze slechter is.
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 31 jan 2013, 10:03
door Pascal
waar zitten die x-men eigenaars hier ergens?
ik heb de x-men eind vorig jaar egspeeld met de oude software en vond die best te pruimen
maar hoe zit het nu eigenlijk met die nieuwe? is die echt zo slecht?
komaan een beetje feedback hé mensen
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 14 mar 2013, 20:24
door Bingovit
Ja, de nieuwe software is er! Wie heeft hem hier al kunnen spelen want ik wil hem wel graag zo snel mogelijk op café gaan updaten als hij wat goed is
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 14 mar 2013, 20:50
door Pascal
een al een beetje nieuws (LE)
Since there's no readme - here's my own
-New Stacking rules.
You can independently set to your liking
"Start Hero while in Villain" ON/OFF
"Start Villain while in Hero" ON/OFF
"Start Hero while in Hero" ON/OFF
Default is "Start Villain while in Hero" & "Start Hero while in Villain" so you can always have 1 Hero & 1 Villain running. This works very well and keeps the game lively. You never feel blocked out by Villains anymore. You can change all these things independently in the settings....for instance, if you don't wanna start a Villain while in a hero, turn that off...but you can still start a Hero while in Villain. Hero stacking is default OFF...but for anyone who actually liked it they can turn it on.
-New NC rule. NC mode starts when you complete 3 Heroes....if you finish it, it lites extra ball. If you don't, he'll start after another 3 Heroes for another EB chance. If you wont the EB already you'll get points.
-Villain Progression. If you blow it on a Villain mode, the battle will be where you left off when you start again. This makes villains much more fun
-New Danger Room. It's really cool. It's also more likely you'll get to it since Heroes can stack with Villains...you never get blocked out of Hero opportunities. The shots relate to the weapons attacking you on the DMD...blow them all up, hit the scoop, more & different weapons come out. At one point, 2 flame throwers pop out of the ground & the Nightcrawlers pop up to represent them. Take out a NC and the flame thrower blows up on the DMD. After a few weapons rounds, you have to fight Danger!!!!
-Danger Room qualify is back to normal: Complete all Hero modes to light at scoop.
-All bugs fixed....ramp works right and stays in place for the ball to get across during Iceman/Magneto/Sabertooth....magnets work great....ball lock works great...all inserts do the right stuff...all voices are back to normal.
I think that's it...I might be forgetting something...but there's more to come.
As for TF, I've heard it at least has MB Progression with various option settings and separate Autobot & Decepticon high score tables. Might be more ,but I'll let the TF owners chime in on that one.
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 15 mar 2013, 13:53
door Pascal
tis nen super update
vooral omdat je nu zelf het stacken kunt kiezen.
xmen modes stacken vind ik zwaar kut, dus die staat sowieso af (is zelf factory setting zo)
als je een xmen mode speelt kan je wel een villain mode starten, vind ik ok (heb ik zo gezet)
maar omgekeerd niet. als ik een villain mode speel wil ik niet dat daar plots een xmen mode bijkomt. heb ik dus afgezet (staat factory wel aan)
een villain combineer ik liever met magneto multiball...
de villain modes kan je verder spelen waar je de vorige keer bent gestopt, is een groot pluspunt want ik kon enkel juggernaut en sentinels uitspelen.
de nightcrawlers zijn nu ook tot leven gekomen ( start na 3 xmen modes)
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 15 mar 2013, 21:09
door goodgameslover
Het is idd een hele verbetering tegen de vorige, maar dat was nu ook ni moeilijk.
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 17 mar 2013, 19:56
door Pascal
ik jheb villain -> xmen mode terug aan gezet
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 17 mar 2013, 21:05
door Bingovit
Ik vind eigenlijk dat gewoon de ene bug is ingeruild voor de andere met die nieuwe software hoor, er is nog een lange weg te gaan
Echt buggy shit deze software IMO...
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 17 mar 2013, 21:09
door Pascal
welke bugs zijn er dan nog?
de super spinner award zit er nog in.
soms lockt mijn rechter loop niet (ik denk dat het een bug is want hij doet dit enkel na de update)
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 09 jul 2013, 13:26
door Pascal
2de poging
iemand die de spelregels een beetje kent?
ik had dus alle x-men compleet, ik start danger room, ik moest beide loops schieten en magneto, alles 1x dus en daarna brandde het lampje van dark phoenix...is dat normaal?
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 10 jul 2013, 19:48
door Pascal
ik had dus niet goed gekeken tijdens het spel, blijkbaar werkt danger room hier toch goed
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 29 jan 2014, 20:13
door jeanclaudev
Ik heb de laatste opmerking hier gelezen voor dat ik een neem in plaats van mijn BDK.
En de conclusie is: nee dus. Of is er een nog nieuwer software dat deze keer beter is ???
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 11 feb 2014, 00:42
door David Pinball Wizz
Nieuwe update!
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 11 feb 2014, 15:37
door Pascal
ow yeah !!!
laat ze maar lullen over hun LOTR en AC/DC, den x-men is volgens mij één van de beste sterns ooit!!!
Re: X-Men - Stern
Geplaatst: 11 feb 2014, 16:37
door glenn pellis
WTF die was toch goed?
X-men is idd een goeie kast!! bij Pascal leren spelen/appreciëren