Da's waar. Het brood is verdomd duur tegenwoordig... ge vindt nog amper een pistoleeke voor die prijsMay schreef:Ja spijtig, het had beter zo geweest.

Da's waar. Het brood is verdomd duur tegenwoordig... ge vindt nog amper een pistoleeke voor die prijsMay schreef:Ja spijtig, het had beter zo geweest.
Maar de bloem wel hé.De bakker hoeft zijn brood niet uit de USA te halen
Ja dan kun je beter bij Carl kopen,dan ben je voordeliger uit dan bij een handelaar!zwartepanter schreef:Da's toch duidelijk: 4500 + BTW? Koop bij Carl!
DJU, ik wilde die filmkes ook wel es zieng94 schreef:amai die filmpjes waren idd wel heel rap weg. Maar ik moet zeggen dat ik de opbouw op dat whitewood speelveld wel zag zitten. De toys en ramps staan veel meer vooraan dan eerst mijn indruk was bij het zien van die foto. Me likes a lot
hm ik vermoed dat er iemand heel hard teruggefloten is...Bingovit schreef:DJU, ik wilde die filmkes ook wel es zien
Ja, dat was ook mn indruk bij het zien van de allereerste speelveldfoto en de laatste die er nu o pstaat. Dat dat manneke gedraaid was.g94 schreef: En die kerel rechts kan volgens mij 90° draaien.
Volgens pinballnews: “Ironhide†Transformer with “Chromium Cyber Sphere†player-controlled upper playfieldg94 schreef:Het was vooral een voorstelling van de verschillende mensen die eraan meegewerkt hebben: george zelf, de software engineers, de dmd animator etc maar wel op een toffe manier gemonteerd. En tussendoor toonden ze wat footage terwijl ze bezig waren dingen te testen, wat ballen doen rollen op een whitewood bijvoorbeeld. Wat me vooral opviel is dat die ramps en toys veel meer naar voor staan dan wat ik eerst had gedacht bij het zien van die speelveldfoto. Eerder zoals Sopranos kwa afstand. Ik vermoed dat dat mini speelveld links achteraan zal komen, daar was gelijk een groot leeg gat. En die kerel rechts kan volgens mij 90° draaien.