Die bedoelde ik inderdaad.Wistiti schreef:Een Alien zou er toch al komen van Highway Pinball?
Ook een jaren ´80 film net zoals Ghostbusters.
Vind ik een opvallende strategie.
Die bedoelde ik inderdaad.Wistiti schreef:Een Alien zou er toch al komen van Highway Pinball?
Zou je ze nu ook nog leuk vinden?DanielFortesque schreef:En van de oudere films , de Pink Panter films , The Godfather films , The Dark Crystal , de Monty Python films , Gremlins , ET , Highlander ..... waren allemaal goede films toen .
normaal was dat van films na 75 jaar, maar dat hebben ze nu opgetrokken naar 95 jaar...DanielFortesque schreef:Maar , is het niet zo , dat na een bepaald aantal jaren , je geen licentie meer hoeft te betalen ?
DF
MetallicaDanielFortesque schreef:Op het nieuwe filmpje op Stern facebook , kan je op een bord van bekabeling de naam ' James Fuel pro " zien . Iemand een idee waar deze voor staat ?
Grttzz
DF
+1f2neill schreef:Sharknado kan wel lachen zijn, zeker als alles zwaar over de top is, net als die film, gewoon zo slecht dat het wel weer grappig is.
Kijk naar CFTBL , ongelooflijke slechte film ,totaal over de top ...... Schitterende flipper weliswaar