Bericht
door DanielFortesque » 20 mar 2016, 11:04
Nee , ik begrijp gewoon niet waarom men nu ineens een innovatieve kast zo gaat afbreken , en het artwork , dat eindelijk eens terug handgeschilderd is , als braaksel gaat bestempelen .
Vind ook dat dit nog steeds een forum is waar men gewoon zijn mening mag zeggen , als men dan direkt als idioot bestempeld wordt , bedankt .
Het is waar , ik vind de AFM en de T2 oersaaie kasten , maar dat is mijn mening gewoon . Er zijn mensen die TWD oersaai en stom vinden , er zijn er die de WOZ belachelijk vinden , dat is hun mening , er zijn er zelfs die de GoT saai vinden , en ik noem die niet idioot .
En waar , robin , maar men spreekt niet over de mannekes , men spreekt ook niet over de trolls en het kasteel , men spreekt over het playfield . En daar zegt men dan over dat het braaksel is . Dus ik bekijk enkel het playfield , het artwerk van het playfield , niks anders . Heb het niet over het spel zelf . En als ik dan enkel de playfields van andere ga bekijken , wel , er zijn er veel die een pak erger zijn .
Maar goed , heb het begrepen , zal wel weer aan mij liggen . Heb zo te zien totaal geen notie van die dingen .
Zal dus wel zien wat ik ervan zelf vind , en zal dan beslissen of ik hem koop of niet .
Groetjes
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le