Nog een leuk weetje is dat de Launch Party ergens halverwege februari plaats zal vinden want dan zou den boot met Pro's moeten aankomen ergens ongeveer om en bij
bootje mag wel niet kapseizen...
Nog een leuk weetje is dat de Launch Party ergens halverwege februari plaats zal vinden want dan zou den boot met Pro's moeten aankomen ergens ongeveer om en bij
Zo'n kortzichtige visie van velen hé want die verdeling heeft enkel voordelendiesel64 schreef:Hey wacht eens. Wat zie ik daar? Is de standaard Stern DMD-layout overboord gegooid?
Daarmee bedoel ik niet meer die verdeling tussen punten en animatie met die verticale lijn op 2/3 van het display.
Da's goed nieuws!
Ja da's waar, maar je kunt die dingen volgens mij wel anders oplossen dan er constant een deel van je scherm voor weg te moeten smijten.Bingovit schreef: Zo'n kortzichtige visie van velen hé want die verdeling heeft enkel voordelen
--> leuker in een multiplayer
-->een droom tijdens wedstrijden wanneer je de punten dient te noteren!
mijn gedacht !g94 schreef:Volgens mij dé beste manier om binnen de kortste keren de muziek van AC/DC kotsbeu te worden...
... man ze doen ECHT geen moeite meer om een kast deftig af te werken preciesDavid Pinball Wizz schreef:
Evert sorry, en neem het mij AUB niet kwalijk, maar dit vind ik nu toch ook een klein beetje kortzichtig. Als je op het einde (van een bal) de scores aan één kant staan hebt, is dat toch ook OK ? Tijdens het spel vind ik het ook leuker om een volledig display te zien (voor zover je er al kan naar kijken tijdens het spelen). Flippers zijn toch niet enkel gemaakt om wedstrijden te spelen en gemakkelijk scores te noteren ? Ik denk eerder dat dat een bijzaak is. En ik zie ook niet direct wat er leuker aan is in een multiplayer. Iedereen onthoudt toch wel min of meer zijn score ? Allee, ik toch... Ik moet eerlijk zeggen dat ik al bij enige flippers gedacht heb van allee, hoe cheap is dat nu weer, een derde van de display gewoon enkel en alleen gebruiken voor de scores, ook al doe je een single play.Bingovit schreef: Zo'n kortzichtige visie van velen hé want die verdeling heeft enkel voordelen
--> leuker in een multiplayer
-->een droom tijdens wedstrijden wanneer je de punten dient te noteren!
En meeste animaties zien er ook wel iets beter uit in dat formaat.
Wat ik dan weer leuk vind is dat sommige animaties wel gebruik maken van het hele scherm, bvb wanneer je een letter spelt van "IRON MAN" en er zijn er nog die af en toe over dat 1/3 score lopen.
Just my 2 cents