Metallica
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Metallica
Nu nog een filmpje van de gameplay...
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
heb mail gestuurd naar game xl ivm prijzen; deze zogezegde officiele verdeler geeft geen prijzen via mail, moet bellen; transparant is dit dus nietStelletje foefelaars, daar bij Stern
voor mijn part is hier toch een geurtje aan
Das niet moeilijkPascal schreef:bwa tgaat toch rapper dan bij jersey jack
- goodgameslover
- Real name: Yves Havermaet
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
in dld nog een aanbieder met prijzen erbij:
http://www.fun-house-games.de
8300 voor een LE , 7400 voor een premium en 5225 voor een pro
das wel een klap meer als de hier gemelde prijzen
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Dan lijken mij dat juist de foefelaars!MeesterPieter schreef:in dld nog een aanbieder met prijzen erbij:
Ben benieuwd wanneer er een gameplay video komt?
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
- jjj080
- Contacteer:
@ cenobyte :
de belgische wetgeving zegt :
"Het is elke handelaar verboden een product met verlies te koop aan te bieden of te verkopen. Als een verkoop met verlies kan worden beschouwd de verkoop onder de bevoorradingsprijs.
De verkoop met verlies van producten, en dus niet van diensten, wordt geregeld door de wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming.
Als algemene regel geldt dat een verkoop met verlies verboden is. Echter de wet zelf voorziet in artikel 102 enkele uitzonderingen, die een verkoop met verlies rechtvaardigen.
Meer informatie over verkopen met verlies….
Waar kunt u klacht indienen?
Klachten en vragen om inlichtingen over de hierboven uiteengezette materie kunnen ingediend worden bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling, die strafrechterlijk kan optreden voor inbreuken op de regels inzake verkopen met verlies"
als de prijs voor een Metallica LE Masters of Puppets vlgs u 6.095,00 € (btw excl) is, dan verkopen uw verdelers met verlies (wij zijn exploitant en kennen de inkoopprijzen )
een ander verhaal is natuurlijk de Premium versie
mvg
jan
de belgische wetgeving zegt :
"Het is elke handelaar verboden een product met verlies te koop aan te bieden of te verkopen. Als een verkoop met verlies kan worden beschouwd de verkoop onder de bevoorradingsprijs.
De verkoop met verlies van producten, en dus niet van diensten, wordt geregeld door de wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming.
Als algemene regel geldt dat een verkoop met verlies verboden is. Echter de wet zelf voorziet in artikel 102 enkele uitzonderingen, die een verkoop met verlies rechtvaardigen.
Meer informatie over verkopen met verlies….
Waar kunt u klacht indienen?
Klachten en vragen om inlichtingen over de hierboven uiteengezette materie kunnen ingediend worden bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling, die strafrechterlijk kan optreden voor inbreuken op de regels inzake verkopen met verlies"
als de prijs voor een Metallica LE Masters of Puppets vlgs u 6.095,00 € (btw excl) is, dan verkopen uw verdelers met verlies (wij zijn exploitant en kennen de inkoopprijzen )
een ander verhaal is natuurlijk de Premium versie
mvg
jan
- Cenobyte
- Contacteer:
Geef mij nou eens 1 goede reden waarom iemand een flipperkast waarvoor zoveel vraag en waarvan zo weinig aanbod is met verlies zou willen verkopen?
Groetjes,
Mario
Mario
- jjj080
- Contacteer:
ik blijf bij mijn stelling : als een Metallica LE Masters of Puppets aan 6.095,00 € verkocht wordt, dan wordt er met verlies verkocht of GEFOEFELD....Cenobyte schreef:Geef mij nou eens 1 goede reden waarom iemand een flipperkast waarvoor zoveel vraag en waarvan zo weinig aanbod is met verlies zou willen verkopen?
zijn wij hier wel degelijk over hetzelfe product aan het discussiëren : METALLICA LE MASTERS OF PUPPETS of METALLICA PREMIUM ????
mvg
jan
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Ik denk niet dat het een groot geheim is dat sommige handelaars nib flippers aanbieden die :
- ofwel grijze import zijn (USA versies die 50/60Hz geconverteerd zijn om toch in Europa te draaien)
- ofwel zonder factuur verkocht worden omdat ze gebruikt zijn in een of andere btw-carrousel, bv waarbij de kast op papier naar het buitenland wordt geexporteerd maar toch in de benelux zonder factuur (en zonder btw) wordt verkocht.
In het eerste geval heb je wel een factuur maar geen garantie via officiele Stern dealers (enkel via je verkoper), die kasten zijn geconverteerd van 110v en hebben nog een echte dmd (dus overtreedt de importeur de Europese ROHS wetgeving).
In het tweede geval doe je aan criminele belastingsontduikings praktijken.
En nee, ik zeg dat er SOMMIGE handelaars zo zijn, niet dat elke niet-officiele Stern dealer zich met illegale activiteiten bezig houdt want dat is ook niet het geval !
Er zijn ook correcte handelaars die toch een scherpe prijs hebben.
(vooraleer mijn woorden verkeerd worden geinterpreteerd of sommige mensen zich aangevallen voelen, en het is niet de bedoeling om met de vinger te wijzen en namen te noemen).
Het is iets om in het achterhoofd te houden wanneer je overweegt bij een of andere handelaar vanop marktplaats een nib kast koopt die goedkoop lijkt.
Niet altijd is alles wettelijk zoals het hoort, en soms kan je problemen hebben met garantie/bestellen van nieuwe onderdelen/..)
Wil je per se een flipper iets goedkoper hebben en deze activiteiten ondersteunen, dat is een beslissing die ieder voor zich moet maken.
- ofwel grijze import zijn (USA versies die 50/60Hz geconverteerd zijn om toch in Europa te draaien)
- ofwel zonder factuur verkocht worden omdat ze gebruikt zijn in een of andere btw-carrousel, bv waarbij de kast op papier naar het buitenland wordt geexporteerd maar toch in de benelux zonder factuur (en zonder btw) wordt verkocht.
In het eerste geval heb je wel een factuur maar geen garantie via officiele Stern dealers (enkel via je verkoper), die kasten zijn geconverteerd van 110v en hebben nog een echte dmd (dus overtreedt de importeur de Europese ROHS wetgeving).
In het tweede geval doe je aan criminele belastingsontduikings praktijken.
En nee, ik zeg dat er SOMMIGE handelaars zo zijn, niet dat elke niet-officiele Stern dealer zich met illegale activiteiten bezig houdt want dat is ook niet het geval !
Er zijn ook correcte handelaars die toch een scherpe prijs hebben.
(vooraleer mijn woorden verkeerd worden geinterpreteerd of sommige mensen zich aangevallen voelen, en het is niet de bedoeling om met de vinger te wijzen en namen te noemen).
Het is iets om in het achterhoofd te houden wanneer je overweegt bij een of andere handelaar vanop marktplaats een nib kast koopt die goedkoop lijkt.
Niet altijd is alles wettelijk zoals het hoort, en soms kan je problemen hebben met garantie/bestellen van nieuwe onderdelen/..)
Wil je per se een flipper iets goedkoper hebben en deze activiteiten ondersteunen, dat is een beslissing die ieder voor zich moet maken.
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
het is toch niet meer als logisch dat in deze tijden de leveranciers ze zo goedkoop mogelijk aanbieden? liever een beetje marge op een hoop flipperkasten als geen marge omdat ze te duur zijn..
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
Jan, misschien zijn jullie gewoon vierkant in de zak gezet ??
*** Q is good for you !! ***
- Cenobyte
- Contacteer:
Dat denk ik dus ookQ schreef:Jan, misschien zijn jullie gewoon vierkant in de zak gezet ??
Ik heb prijzen opgevraagd van de LE bij de OFFICIELE importeur van Nederland en bij de OFFICIELE importeur van Belgie en kreeg bij beide bedrijven netjes een prijs die inderdaad ergens rond de 6000 ex BTW lag. Die duurdere adressen die ik hoor zijn volgens mij geen officiele importeurs en die willen er misschien wel gewoon meer geld aan verdienen omdat er veel vraag naar de kast is.
Ik heb mijn kast nu besteld bij de officiele importeur van Nederland en ik ga er vanuit dat dat gewoon een correcte manier is en dat die prijzen ook gewoon kloppen. Ik zit zelf ook in de handel en weet dat er al snel geroepen wordt dat iemand "foeffelt" als prijzen (te) laag lijken, maar we leven gewoon in tijden van crisis en scherpe prijzen horen daarbij. Volgens mij niks mee mis. Het kan ook zijn dat mensen die (te) veel vragen aan het foeffelen zijn toch?
Groetjes,
Mario
Mario
- jjj080
- Contacteer:
is het de LE MASTER OF PUPPETS ???
is dit zo moeilijk om deze vraag te beantwoorden ???
graag duidelijkheid...
graag duidelijkheid...
- jjj080
- Contacteer:
Q schreef:Jan, misschien zijn jullie gewoon vierkant in de zak gezet ??
@ Q : om ons in't zak te zetten zullen ze vroeg moeten opstaan en van ver komen
- Cenobyte
- Contacteer:
Gelieve goed te lezen. Ik heb al een keer of 3 gezegd dat ik een LE had besteldjjj080 schreef:is het de LE MASTER OF PUPPETS ???
graag duidelijkheid...
Groetjes,
Mario
Mario
- ruud
- Real name: Ruud Wouters
Master op puppets LE versie voor ongeveer 7350 euro incl BTW. (je weet wel diegene met al die kruisjes op het cabinet, net als de albumhoes)
Gewoon hier in Nederland bij Gamexl.
Geloof het of niet, ik ga je echt niet de rekening laten zien.
Ouwe gefoefelde.
Wat betekend foefelen trouwens in het nederlands? Belazeren?
Gewoon hier in Nederland bij Gamexl.
Geloof het of niet, ik ga je echt niet de rekening laten zien.
Ouwe gefoefelde.
Wat betekend foefelen trouwens in het nederlands? Belazeren?
Nederlands flipperkampioen 2018
- Cenobyte
- Contacteer:
foefelen
fikfakken, flikflooien, stoeien wegmoffelen knoeien vals spelen, bedriegen, scharrelen
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/foefelen
foefelen
iets vlug, handig of stiekem ergens in verbergen; iets wegmoffelen
Gevonden op http://anw.inl.nl/article/foefelen
foefelen
[Vlaamse woorden] sjoemelen
Gevonden op http://www.vlaamsetaal.be/artikel/24/al ... se-woorden
FOEFELEN
1) Bedrieglijk verbergen 2) Knoeien
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... FOEFELEN/1
fikfakken, flikflooien, stoeien wegmoffelen knoeien vals spelen, bedriegen, scharrelen
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/foefelen
foefelen
iets vlug, handig of stiekem ergens in verbergen; iets wegmoffelen
Gevonden op http://anw.inl.nl/article/foefelen
foefelen
[Vlaamse woorden] sjoemelen
Gevonden op http://www.vlaamsetaal.be/artikel/24/al ... se-woorden
FOEFELEN
1) Bedrieglijk verbergen 2) Knoeien
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... FOEFELEN/1
Groetjes,
Mario
Mario
Jan, ik ben er daar in Londen toch 2 tegengekomen die vroeg waren opgestaan en van ver gekomen...jjj080 schreef: @ Q : om ons in't zak te zetten zullen ze vroeg moeten opstaan en van ver komen
Foefelen is het meervoud van "foef".ruud schreef: Wat betekend foefelen trouwens in het nederlands? Belazeren?
- Cenobyte
- Contacteer:
Q schreef:Foefelen is het meervoud van "foef".
Groetjes,
Mario
Mario
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Ik weet wel dat als ik dat aan een Flipperkast uitgeef mijn vrouw gaat FOETEREN
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- JoachimR
- Real name: Joachim Reniers
Ik denk dat er hier incl en excl btw door elkaar gebruikt worden
6095 excl btw = 7375incl btw, denk dat dat inderdaad de prijs van een LE is, 6900incl btw voor de premium en rond de 4700incl btw voor een pro
6095 excl btw = 7375incl btw, denk dat dat inderdaad de prijs van een LE is, 6900incl btw voor de premium en rond de 4700incl btw voor een pro
Pins & Ex-pins: http://pinside.com/pinball/community/pi ... collection
Ik denk dat ne kleine zelfstandige lijk de Jan wel zal weten wat incl en excl is...