Pagina 6 van 13

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 16 mar 2016, 14:09
door zwartepanter
Ah, de topper gespot... precies die van Police Force.

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 16 mar 2016, 16:29
door jippen
Ik heb gisteren de volledige stream bekeken.

Licht effecten zitten al zeer goed, het stoort niet dat de gi niet van kleur veranderd)
2 seconden naar de dmd kijken en de bal ligt al weer in de bal goot te wachten op de volgende :-)
De Skillshots vindt ik leuk, softplunch of shot op het veld. en kunnen kiezen.
Modes zitten goed in elkaar, maar lineair, dus op 2 uur maar 3 modes gezien ofzo.
En je moet ze afwerken om naar de volgende te kunnen.
Dus nu een uur had ik al iets van, we hebben hier alles al gezien....
Slimer is goed uitgewerkt. nog meer interactie op de prem/le
Stay puft deed nog niet veel.
Video mode kan je veel te snel pakken, ... zou wat dieper in de code mogen zitten.
Linkse scoop stopt het spel redelijk lang (kiest awards) kan waarschijnlijk over geslagen worden.
Pro linkse ramp snel :-) rechtse ramp is mor iets stom ....
Its all about jackpots die je kan opvoeren en dan pakken.
bij rechtse loop kan hij de bal tegen houden en mode starten. waardoor de bal dan op de linker flipper komt.
Nog maar 1 multiball gezien, deze zag er wel goed uit.
Muziek is top, maar de pop bumpers overheersen wel te hard. niet veel call outs gehoord.
Topper die ze lieten zien, was een lelijk plastik gedrocht, maar met art komt dat wel goed denk ik,

Twijfel zeer hard tussen de GB en een ST prem... hij komt dat is zeker maar weet nog niet de welke.
enige zorg is te veel bal drains en het liniair spelen .
Maar wil wel iets dieper , omdat ik maar 2 flippers kan huisvesten en niet het type ben die snel veranderd :-)
de magneten zullen het moeten doen.

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 16 mar 2016, 16:34
door Pascal
als de modes echt lineair zijn vind ik dat toch wel tegenvallen

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 16 mar 2016, 19:57
door Automark
introductie van een kleuren dmd was nou wel eens leuk geweest, zoals bij de mm re, dat zou volgens mij superstaan met 16bit film fragmenten. Zoals op de 16bit spelcomputers uit de jaren 90

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 16 mar 2016, 20:41
door spacecake
Voor degene die de uitzending gemist hebben...de opname van gisteren avond,is nog steeds te zien op Twitch...

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 16 mar 2016, 23:37
door Pascal
nog even ivm die modes.

dus 3 captive ball shots lights a mode. kan je dan kiezen van welke "ladder" je de mode start? dus je kan eigenlijk kiezen uit 3 modes om te starten. en als de mode niet uit is kan je verderspelen vanwaar je bent gestopt.
klopt dit? dan valt het nog mee...niet?

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 17 mar 2016, 10:03
door jippen
Pascal schreef:nog even ivm die modes.

dus 3 captive ball shots lights a mode. kan je dan kiezen van welke "ladder" je de mode start? dus je kan eigenlijk kiezen uit 3 modes om te starten. en als de mode niet uit is kan je verderspelen vanwaar je bent gestopt.
klopt dit? dan valt het nog mee...niet?
Dat verder spelen klopt.
Afbeelding

Er zijn 3 ladders en deze ladders moet je liniaur spelen.
Afbeelding

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 17 mar 2016, 10:45
door jippen

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 17 mar 2016, 13:03
door Pascal

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 17 mar 2016, 17:17
door Pascal
Naar tschijnt zullen de laser beams die links en rechts onder het speelveld horen, apart verlocht worden als mod.
er zitten al twee gaten klaar. Dat kan je zien.
de laser beams kan je op de aitocad zien op de promo film...

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 17 mar 2016, 19:08
door David Pinball Wizz
hoh, ofwel hebben ze de gaten op de proto opgevuld met die dingen, ofwel is het de bedoeling dat die erbij komen..
zitten die gaten er ook in bij die in rimini?

vraag is, gaat dat bewegen?

Die jackpot melkerij gaan ze toch iets moeten aan doen :)

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 17 mar 2016, 20:28
door zwartepanter
Zou er toch mogen standaard opzitten bij premium/le. Wat betreft de jackpots, eerst iets anders schieten, dan terug jackpot aan bv.

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 18 mar 2016, 13:32
door DanielFortesque
Foto op sternfacebook ... reversed flippers ?????? Zoals bij CCC ????? :love: :love:
Me wants one !!!!!! :love: :hypno:
Grttzz
DF

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 18 mar 2016, 13:47
door Pascal
allemaal afgekeken van the Simpsons pinball party ... springfield mystery spot... !!

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 18 mar 2016, 18:00
door DanielFortesque
Het mag dan wel afgekeken zijn , al die kleine dingen maken de kast toch , niet ? Als ik nu al zie wat er allemaal op zit , innovatieve slingshots met die magneet , de ecto goggles , de slimer die beweegt , de ramp onder het speelveld door , enz .... maakt dat dit voor mij een véél interressantere kast wordt dan de GoT .
Moet natuurlijk de premium/le GB eerst zien en bespelen , maar ik heb maar plaats voor twee kasten te zetten , moet dus goed kiezen , en ik begin deze GB echt wel heel leuk te vinden .
Grttzz
DF

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 18 mar 2016, 18:43
door Richard Baan
DanielFortesque schreef:al die kleine dingen maken de kast toch , niet ? Als ik nu al zie wat er allemaal op zit , innovatieve slingshots met die magneet , de ecto goggles , de slimer die beweegt , de ramp onder het speelveld door , enz .... maakt dat dit voor mij een véél interressantere kast wordt dan de GoT .
Tja, dat is kwestie van smaak.
Goed veel toys en er leuk uit zien is niet altijd alles.

Als ik de AfM mag vergelijken met een Popeye... Popeye heeft een Brutus, skillshot roterend assembly, 2e speelveld en links die dieren, AfM eigenlijk weinig en een kaal speelveld. Toch heb ik liever een AfM omdat hij een leuker spel heeft (naar mijn mening dan...).

Schijnt dat die GoT wel een goed rulesheet heeft.

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 18 mar 2016, 22:19
door Pitchie
Ben het volledig eens met Richard. In vele gevallen: less is more!

Ik kan me uren amuseren op een T2, as simple as it is. Pure pinball gameplay zonder toeters en bellen. Fancy toys zijn goed voor een paar minuten WOW-effect maar voegen niks toe aan de magische aantrekking waardoor je bepaalde kasten steeds opnieuw wil spelen.

GB is IMHO een mislukte poging om zoveel mogelijk eye candy bijeen te proppen in een (again MHO) wansmakelijke kast. De kopkast doet mij echt terugdenken aan die schreeuwerige Data East kopruiten vroeger, en het playfield ziet eruit als een afgedankte set uit een 3D Barbie film.

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 18 mar 2016, 22:43
door DanielFortesque
Amaai , wat een negatieve commentaren .
Maar goed , snap het niet goed , eerst komt GoT uit , en zegt men , amaai , wat is die leeg . Nu komt een kast uit met toys , zegt men , amaai , ik heb liever een lege ...
Smaak verschilt , en maar beter zo , anders hadden we allemaal hetzelfde , niet ...
Grttzz
DF

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 19 mar 2016, 11:40
door Q
Pitchie schreef: De kopkast doet mij echt terugdenken aan die schreeuwerige Data East kopruiten vroeger, en het playfield ziet eruit als een afgedankte set uit een 3D Barbie film.
Het speelveld ziet er gewoon uit alsof er eens iemand over gebraakt heeft ! :hypno:

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 19 mar 2016, 14:10
door Pascal
Q schreef: Het speelveld ziet er gewoon uit alsof er eens iemand over gebraakt heeft ! :hypno:
hoe meer ik naar het speelveld kijk, hoe meer ik je gelijk geef. er staan 4 kleine ghostbusters op en de rest is kleurengekladder...als je goed kijkt zie je daartussen ergens 3 spoken...

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 19 mar 2016, 18:12
door zwartepanter
Ik ga hier meer en meer ook in mee... ik wilde de LE bestellen of de premium... maar hoe meer ik naar de filmpjes kijk hoe meer ik aan het twijfelen ga... ik wacht op een filmpje van de LE/premium vooraleer ik de knoop doorhak. Beter bij mijn Met premium blijven?

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 19 mar 2016, 19:22
door Eric
Ik nog steeds :love:

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 19 mar 2016, 19:23
door gsa
Ik blijf voor de got premium gaan !

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 19 mar 2016, 20:25
door DanielFortesque
Ik vind juist de GoT premium een lelijk ding . Die kopruit man , niet te doen , de zijkanten echt wel zwak , en van het speelveld in blauw , pfff , de LE vind ik wel heel mooi , maar zo duur .....
Ik wacht tot ik de GB le/premium zie en speel , en zal dan pas de knoop doorhakken . Moet eerst zien welke impact de magnetic slingshots hebben , wat te zien is bij de ecto-goggles , hoe de slimer daar is , enz enz ...
Oh ja , en het speelveld , begrijp niet goed waarom men het braaksel vindt , als je dan naar die zogenoemde kleppers als AFM en T2 gaat kijken , wel sorry , maar zoooo schitterend zijn die ook niet , eerder oersaai ..... bij de ene drie armzalige ufootjes , bij de andere een afgeweekte Terminator kop ....
Ieder heeft zijn eigen smaak en goesting , gelukkig maar ... anders zouden we allemaal op dezelfde flipper , vrouw , auto , enz vallen .... :run:
Grttzz
DF

Re: Ghostbusters

Geplaatst: 19 mar 2016, 20:37
door gsa
Inderdaad Daniël gelukkige heeft iedereen
Zijn eigen smaak tzou wat zijn !! :D