Pagina 6 van 6

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 30 nov 2018, 15:45
door glenn pellis
David Pinball Wizz schreef:Hier moet je echt wel toegeven dat ze ferm hun best gedaan hebben.
Echt indrukwekkend eigenlijk.

Geen garantie dat ghostbusters dit ook wordt hoor... andere lead programmer.

maar mijn respect voor Lonnie zn kasten is toegenomen, na Aerosmith, Kiss en Guardians zo deftig up te daten..
nu nog Wheel of Fortune... :p

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 30 nov 2018, 15:53
door zwartepanter
Ja ja ja!

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 30 nov 2018, 17:42
door Bingovit
Sowieso nog update van GB die er aan komt! :)

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 30 nov 2018, 19:17
door RipleYYY
glenn pellis schreef:nu nog Wheel of Fortune... :p
lots of doubt on that one, as its Keith J. as main programmer on it... but Lyman was also in the team, than we never know !?

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 30 nov 2018, 20:53
door Q
Pascal schreef: zet die eens wat dichter, ik wil de kiss met nieuwe software eens uitproberen :x
Of ge kunt ook met die mousse en VPX backup eens tot bij mij komen... :whisling:

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 30 nov 2018, 21:20
door David Pinball Wizz
RipleYYY schreef:
glenn pellis schreef:nu nog Wheel of Fortune... :p
lots of doubt on that one, as its Keith J. as main programmer on it... but Lyman was also in the team, than we never know !?
Actually he wasn't... false credit.. just some minor minor code for the wheel hardware/lights.

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 01 dec 2018, 09:09
door RipleYYY
than even less hope :mrgreen:

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 01 dec 2018, 10:16
door Bingovit
RipleYYY schreef:than even less hope :mrgreen:
Er is zelfs geen hoop, WoF zal GEEN update krijgen!
Heeft ook compleet geen zin dat Stern in een flipper van 10 jaar oud nog resources steekt... Jammer genoeg :)

Ik vind het al heel opmerkelijk dat ze zo'n indrukwekkende update voor kiss gereleased hebben ipv gewoon enkele bug fixes ;)
Zeker omdat KISS toch ook al enige tijd uit productie is... Zouden ze een nieuwe run plannen? :bef:

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 01 dec 2018, 20:19
door Q
Net de update op Kiss gezet en nu start een spel EINDELIJK zoals het had moeten starten !!! :rock: :rock: :rock:

You wanted the best, you've got the best, the hottest band in the world... :hypno:

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 03 dec 2018, 08:23
door Den Duze
:good: :good: :good:

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 03 dec 2018, 18:30
door f2neill
zwartepanter schreef:Ja ja ja!
vertaling spaans nederlands


ha ha ha

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 05 dec 2018, 21:58
door cardanmoto
wat scheelt er bij stern???? laatste update s
zowel batman 66 en deze verzuimen ze de instelling
power coils en slingshots.........????????????????
blijkbaar niet meer nodig. wa is da voor zever

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 13 dec 2018, 11:22
door Pascal
Alwzer een update met wat verbeteringen tgo de vorige versie.
Wie schiet eens een deftige gameplay video?

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 13 dec 2018, 12:19
door Bingovit
Benieuwd naar de aanpassingen want de vorige update was al ferm de moeite! 8-)

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 13 dec 2018, 12:47
door Pascal
Bingovit schreef:Benieuwd naar de aanpassingen want de vorige update was al ferm de moeite! 8-)
Added to the title and thread the new version and here it is folks

V1.41.0 - December 11, 2018
====================================

- Renamed an adjustment to better describe what it changes. The adjustment
"Demon Eject Power" is now called "Demon Eject/VUK Power" and controls the
power of the coil that kicks the ball from the playfield up into and through
the Demon Head.
- Now the game gives an award for collecting all 15 City Combos. This
award can be multiplied by the shot/playfield multipliers. Upon completion
the game resets the Cities collected allowing for another set of 15 cities to
be collected.
- Added a Demon Spinning Motor test to the Game-Specific tests.
- Added an adjustment to disable the Demon Spinning Motor Disc.
- Added a slingshot power adjustment.
- Changed the default slingshot power.
- Added a Starchild slingshot power adjustment.
- Changed the default Starchild slingshot power.
- Added an adjustment for auto Ball Launch power.
- Added a Trough Eject power adjustment.
- Added Coin Meter to coil test.
- Added Ticket Meter to coil test.
- Changed the default Shaker Motor power.
- Changed the default diagnostic Shaker Motor "ON" time.
- Fixed a bug where the left outlane ball save would not perform an early kick.
Instead, it would wait for the ball to drain before kicking a new ball into play.
- Optimized the amount of game data being saved to the SD card.
- Changed the City Combo award lightshow to a "radar" look.
- Changed the Starchild full playfield lightshow (seen when hitting the
Starchild targets as play is advanced towards Love Gun Multiball) to be
more Starchild centric.
- Colorized the Starchild full playfield lightshow, i.e. RGB lamps in the
sequence now match the Love Gun Multiball arrow colors.
- Colorized the Love Gun Multiball Ready full playfield lightshow, i.e. RGB
lamps in the sequence now match the Love Gun Multiball arrow colors.
- Added outlane speech and probability criteria to hear it upon draining
the last ball.
- Changed the spelling of "Pittsburg" to "Pittsburgh".

Re: Stern Kiss

Geplaatst: 13 dec 2018, 12:49
door Pascal
speciaal voor Rik hebben ze de slingshotpower terug toegevoegd :lol:
Gene ballsaver tijdens multiball werkt nu wel.
de schrijffout van Pittsburg(h) is er uit.
als je alle city combo's hebt krijg je een award.
enz...