Emile was 2e hoor bij de juniors, Timber Engelbeen was 1e ! Grappig genoeg was de top 3 dezelfde als vorig jaar. Alleen 2 en 3 hebben haasje-over gedaan.Pinhead schreef:
Bravo aan de winnaars: Lene bij de vrouwen, Emil bij de juniors en ??? bij de mannen.
Ja mannen, als ge daar van 8h 's morgens staat, mijn voetjes die waren serieus merg hoor gisterenavond. Misschien alvast een tip voor de volgende editie : om de paar uur eens een voetmassage voor de scheidsrechters door een zeer appetijtelijke jongedame... Ik snap plots waarom VCH daar luchtig op zijn Crocs rondliep !
Zoals steeds een zeer fijne dag gehad tussen gelijkgestemde zielen ! Bedankt allemaal ! Alleen spijtig dat ik tegen de kwartfinale al zo moe was, dat ik mijn 1e 2 ballen puur door gebrek aan concentratie ben kwijt gespeeld. Niet dat ik iets zou kunnen doen hebben hoor tegen de top 4; super gespeeld mannen ! Volgens wat ik als scheids gezien heb gedurende de dag, waren het werkelijk de 4 beste spelers van gisteren die het in de finale uitgevochten hebben en de man bloedvorm heeft gewonnen !