144 man niet slecht hé , jammer dat Pascal Leroy niet meegaat

Ah, dat komt goed uit. Ik was toch begonnen met een cursus "Hoe word ik Belgische supporter"David Pinball Wizz schreef:We gaan de 13de kunnen supporteren vanuit Budapest voor de duivels die een (vriendschappelijke) interland spelen tegen Italie
Regel 1: zonder fouten leren schrijvenJohn W NL schreef:Ah, dat komt goed uit. Ik was toch begonnen met een cursus "Hoe wordt ik Belgische supporter"David Pinball Wizz schreef:We gaan de 13de kunnen supporteren vanuit Budapest voor de duivels die een (vriendschappelijke) interland spelen tegen Italie![]()
![]()
![]()
f2neill schreef:Jammer genoeg
gaat Peter alias den VDB niet van de partij zijn , echt jammer !!! Hoop dat ik niet
meer annulaties krijg , niet leuk voor de organisator van het toernooi . Fred Van Den
Bossche heeft zich daarentegen ook ingeschreven en we zijn nog altijd met een mooie
delegatie nml 19 man / vrouw
David Pinball Wizz schreef:Gasten, vergeet jullie Hongaarse munt eenheid niet te voorzien. Tijdens het epc Nagevraagd bij de hongaren en euro's worden maar beperkt aanvaard.
David Pinball Wizz schreef:Gasten, vergeet jullie Hongaarse munt eenheid niet te voorzien. Tijdens het epc Nagevraagd bij de hongaren en euro's worden maar beperkt aanvaard.
In de luchthaven kan je wisselen, NOOIT op straatdennis the menace schreef:Kunnen we die niet gewoon ter plaatse uit een automaat halen?
Dan zal dat het beste worden zeker?RO.b schreef:David Pinball Wizz schreef:Gasten, vergeet jullie Hongaarse munt eenheid niet te voorzien. Tijdens het epc Nagevraagd bij de hongaren en euro's worden maar beperkt aanvaard.In de luchthaven kan je wisselen, NOOIT op straatdennis the menace schreef:Kunnen we die niet gewoon ter plaatse uit een automaat halen?
tip voor de heetzakken onder de flippervrienden :Den Duze schreef:Ik denk dat die after party's er wel goed uit zien.
Misschien ook nog een before party and we're off for a nice weekend
Bedankt DavidDavid Pinball Wizz schreef:Tom & Dennis weet ik alvast
Laat ook weten hoeveel ik je moet (toernooi, hotel & shuttle kost), dan voorzie ik dat.