Indien je er graag eentje wilt uitlenen en zelf transporteren kan je die bij ons in de loop van deze week nog afzetten of vrijdag op het BoP zelf afgeven(enkel op afspraak)!
Enkele extra flippers zouden nog meer dan welkom zijn!

Welke lijst op het forum heb je bekeken? De algemene lijst?ANO schreef:Zat even te kijken naar de mogelijkheid om op vrijdagavond nog even een potje te flipperen.
Zag een verschil tussen de lijst hier op het forum en de lijst op findapinball.
Kan iemand me vertellen welke lijst actueler is?
Hier heb ik niks aan toe te voegen! Wat een top toernooi!ivang schreef:Aan iedereen die ervoor gezorgd heeft dat het BOP opnieuw zo geweldig was : CHAPEAU
Straf hoe deze wedstrijd na amper 3 edities al is uitgegroeid tot een van de grootste en volgens mij ook best bezette wedstrijden van Europa .
Dat EPC van volgend jaar gaat dus ongetwijfeld dik in orde zijn
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij alle goede commentaren hierboven dus van mij ook een grote CHAPEAU aan iedereen dat heeft meegewerkt om deze wedstrijd op dit niveau te brengenivang schreef:Aan iedereen die ervoor gezorgd heeft dat het BOP opnieuw zo geweldig was : CHAPEAU
Straf hoe deze wedstrijd na amper 3 edities al is uitgegroeid tot een van de grootste en volgens mij ook best bezette wedstrijden van Europa .
Dat EPC van volgend jaar gaat dus ongetwijfeld dik in orde zijn