Nu de Time Fantasy afgewerkt in de gameroom staat, was het de bedoeling om mijn Xenon en Quicksilver te restaureren. Maar ik wilde eerst wat flippers "uit de weg" krijgen. Onder andere deze Barracora die ik een tijdje geleden kocht. Fantastisch spel overigens, één van de beste spelregels uit die periode volgens mij...

De flipper is over het algemeen in goede staat. Hij startte niet op, maar intussen zijn mpu en driverboard hersteld. En alhoewel de power supply serieus gehackt is (zoals zo dikwijls bij Williams system 7, zo blijkt) speelt de kast nu zoals het hoort, behalve dan wat switches afstellen en lampjes vervangen. Wat ik ging doen tijdens het poetsen. Ik zou die kast ooit wel eens grondig restaureren.
Ooit eens, de wachtrij is lang...

Dus had ik het speelveld wat leeggemaakt om het beter te kunnen reinigen. En dà t is het moment waarop de dingen zijn fout gelopen en mijn vooropgestelde plan in duigen viel...
Deze dame (want Barracora is een dame!) verdient meer dan gewoon maar een snelle reinigingsbeurt. Een restauratie dringt zich op! En dus zullen de meisjes van Xenon en Quicksilver (dat zijn nog meisjes!) nog wat moeten wachten.
Al mijn aandacht gaat voortaan naar Barracora