Het is weer tijd voor een update (voor degenen die geïnteresseerd zijn
) Afgelopen weken niet zoveel kunnen doen vanwege het ontbreken van een cruciaal onderdeel: concave buttons. Ik heb wel knoppen maar die zijn bol en dat is toch niet wat ik wil eigenlijk. En aangezien die nog niet geleverd zijn moet ik daar wel op wachten. Ook omdat ik dan de gaten groter moet boren want de nieuwe buttons zijn 28mm en de huidige 24 ( geloof ik). Affijn: toch is er wel het e.e.a. veranderd:
- Poten zijn geplaatst
- 10" scherm is geplaatst
- playfield is wat platter neergelegd
- indeling IN de kast is min-of-meer bepaald
De stand van zaken nu is dus:
Hier zie je het 32"playfield, de 10" DMD en daarboven het 17" backbox-scherm. Naast het 10" scherm komen 2 speakers. Ik heb trouwens besloten om geen blauwe leg-guards te gebruiken. Kwam niet mooi uit want aan de binnenkant van de poten zit een gelast stuk wat de guards wegdrukt..
Aanzicht van de achterkant met links de powerrrrrr-aansluiting, de 2 blauwe led-fans inclusief fanguard en rechtsonder de usb-aansluiting. Linksonder kun je trouwens nog het oude stroom-gat zitten. Heel professioneel gevuld
De indeling van de binnenkant. Zoals je misschien kunt zien heb ik besloten om alle stroomleverende zaken rechts te plaatsen en de stroomgebruikers links. Zo zie je aan de rechterkant (van boven naar beneden):
- de pc-voeding
- led-strip voeding
- versterker voor de boxen
Links zie je dan (van boven naar beneden):
- subwoofer in het midden
- rekje met de SSD en HD
- de PC
- Pinscape en de KL25Z daar bovenop
Als het goed is komen binnenkort de knoppen binnen waarna ik de laatste 'sloop-en-breek' werkzaamheden kan afronden. Vervolgens nog even schuren en kan de hele boel naar zolder. Dan wordt alles gestickerd en zal met de binnenkant van de kast begonnen worden. Nog veel werk te doen trouwens:
- netjes stickeren
- kabels van/naar de knoppen maken
- deze kabels sleeven
- stroom goed aansluiten/verdelen
- backbox afronden (wat doe ik voor de beeldschermen??)
- glasplaat bestellen voor op het playfield
Ik ben hier nog wel wat maandjes zoet mee...