Embryon met klein beetje slijtage boven rechts (shooter bocht), werkend en in orde. De kast is mooi, kopruit ook.
Momenteel nog niet te koop. Wil hem overtuigen...
Hoeveel kan bieden?
embryon in zeer goede staat
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
embryon in zeer goede staat
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: embryon in zeer goede staat
Ik heb de mijne onlangs voor 3K verkocht. Met perfect origineel speelveld zonder herstellingen en perfecte kopruit. Wel wat gebroken plastics, maar daarvan bestaan vervangsets. Maar eerlijk: ik zou het er zelf niet aan geven... Mooie, maar ook saaie kast.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
als er een wedstrijd wordt gespeeld op de Embryon en de ene speler speelt er 40 minuten op en de andere 43 minuten dan heeft die laatste speler zeker de meeste punten.g94 schreef:Mooie, maar ook saaie kast.
De flashers zijn trouwens geweldig
- pinballservice-nl
- Real name: pinballservice.nl team
Vergeleken met flippers van dezelfde periode?g94 schreef:Mooie, maar ook saaie kast.
Coniunctione Crescitur
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Uiteraard: ik heb (op mijn naked addam en mijn attack na) enkel nog kasten van 1979 tot 1983... http://www.pinballowners.com/g94pinballservice-nl schreef:Vergeleken met flippers van dezelfde periode?
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Niet volledig mee eens om eerlijk te zijn. Jammer dat er geen multiplier zit op de multiball. Ik heb een filmpje gemaakt over, wat naar mijn idee, de beste instellingen zijn: https://www.youtube.com/watch?v=OQb2C4gnBDg&t=0sTrillium schreef:als er een wedstrijd wordt gespeeld op de Embryon en de ene speler speelt er 40 minuten op en de andere 43 minuten dan heeft die laatste speler zeker de meeste punten.g94 schreef:Mooie, maar ook saaie kast.
De flashers zijn trouwens geweldig
Ik heb de kast uit het filmpje afgelopen week verkocht voor ca. 2300 euro