nieuwe Flippereigenaar
nieuwe Flippereigenaar
Hoy,
Ik heb net een Back To The Future flipper gekocht (staat netjes naast mijn Delorean). Dat is een Data East 1990 toestel. Mijn toestel werkt maar heeft enkele kleine mankementen. Ik hoop via deze website de info te vinden betreft een groot onderhoud en die playfield herstellingen. Voor de elektronica zal ik beroep te doen op een expert, maar voorlopig heb ik nog geen enkel idee wie me daarmee kan helpen.
Btouring
Streek van Kortrijk
Ik heb net een Back To The Future flipper gekocht (staat netjes naast mijn Delorean). Dat is een Data East 1990 toestel. Mijn toestel werkt maar heeft enkele kleine mankementen. Ik hoop via deze website de info te vinden betreft een groot onderhoud en die playfield herstellingen. Voor de elektronica zal ik beroep te doen op een expert, maar voorlopig heb ik nog geen enkel idee wie me daarmee kan helpen.
Btouring
Streek van Kortrijk
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: nieuwe Flippereigenaar
Welkom hier Benoit
-
- Real name: Peter van Dijk
Welkom hier. Wellicht kun je een foto posten van je nieuwe aanwinst naast je delorean . Las van de week een verhaal dat ze nog 300 nieuwe deloreans gaan maken uit de oude voorraad.
Gameroom: Houdini
Sold flippers: Mustang LE, TWD LE, BM 66 premium, X-Men pro, RS, TSPP, SM VE, WWE LE, Full Throttle LE, LOTR, The Hobbit LE, WOZ LE, Sopranos, POTC, LAH, MSF, Goldeneye, Fishtales and Baywatch
Sold flippers: Mustang LE, TWD LE, BM 66 premium, X-Men pro, RS, TSPP, SM VE, WWE LE, Full Throttle LE, LOTR, The Hobbit LE, WOZ LE, Sopranos, POTC, LAH, MSF, Goldeneye, Fishtales and Baywatch
- MvK
- Real name: Michel van Kuijk
- Contacteer:
Welkom alhier
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
welkom, waar blijven de foto's
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
De Flipper staat niet naast de auto momenteel, maar hier enkele fotootjes
-
- Real name: Peter van Dijk
Supergaaf zo`n DeLorean
Gameroom: Houdini
- Brandaris
- Real name: bjorn brand
Als ik het goed zie staat de Delorean naast een Lamborghini Countach!!!??? Ook zeeeeeeer mooi!
Countach?!? was het maar waar... het is een wel een ander Italiaans "raspaardje"