Gezocht: TAF, STTNG,KISS
Gezocht: TAF, STTNG,KISS
Zoals in de titel:
Gezocht TAF, STTNG, KISS
Eventueel ook interesse in:
POTC
BDK
NF
Gezocht TAF, STTNG, KISS
Eventueel ook interesse in:
POTC
BDK
NF
Laatst gewijzigd door Stanley op 02 dec 2017, 17:56, 7 keer totaal gewijzigd.
Re: Gezocht: TWD, ST, LOTR, GOT, ...
Niemand iets
Pascal schreef:http://link.marktplaats.nl/m1129067562
Gezien, jammer genoeg niet echt naast de deur. Geen ritje om nog even 's avonds na het werk te doen, en ik ben geen liefhebber van lange reservaties
Ik zoek verder!
er staat er nu eentje hier opt forum
- wimpinball
- Real name: wim van roey
ik heb binnenkort een POTC te koop
boot zinkt goed weg en met nieuwste programma geinstalleerd
boot zinkt goed weg en met nieuwste programma geinstalleerd
-
- Real name: barry
koop gewoon een nieuwe kast van stern bij de officiële dealer (twd bv)en daar terug inruilen als je hem beu bent.De oude versleten kasten kosten bijna evenveel als de nieuwe en als je ter plaatste gaat kijken dan vallen ze uit mekaar.Wie deze prijzen of het spelletje hier nog niet door heeft zou maar beter is goed nadenken....laat ons zwijgen nog maar zwijgen van marktplaats.In ieder geval dat blijft toch niet duren hoor de markt is toch terug aan het invallen.ik doe er niet aan mee allezins.Op een huo word veel meer op gespeeld dan op een explotatiekast....waarom zou men dat eigenlijk nog kopen :)als ge voor 1500 meer of misschien wel minder ne nieuwen uit de doos hebt.
koenpinball schreef:koop gewoon een nieuwe kast van stern bij de officiële dealer (twd bv)en daar terug inruilen als je hem beu bent.De oude versleten kasten kosten bijna evenveel als de nieuwe en als je ter plaatste gaat kijken dan vallen ze uit mekaar.Wie deze prijzen of het spelletje hier nog niet door heeft zou maar beter is goed nadenken....laat ons zwijgen nog maar zwijgen van marktplaats.In ieder geval dat blijft toch niet duren hoor de markt is toch terug aan het invallen.ik doe er niet aan mee allezins.Op een huo word veel meer op gespeeld dan op een explotatiekast....waarom zou men dat eigenlijk nog kopen :)als ge voor 1500 meer of misschien wel minder ne nieuwen uit de doos hebt.
- Bijlagen
-
- yawn.jpg (9.69 KiB) 9158 keer bekeken
@Koen: de prijzen van de nieuwe kasten al eens bekeken de laatste tijd??
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
-
- Real name: barry
tuurlijk wel en wie dat koopt en dat bedrag daaraan geeft is achterlijk.twd en got zijn nog te koop momenteel en met al de nieuwere flippers die vanaf nu uitkomen daarmee gaan ze toch blijven zitten.
Allé, dan zitten we hier met een gans forum achterlijken?! Tof om te weten.
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
koenpinball schreef:tuurlijk wel en wie dat koopt en dat bedrag daaraan geeft is achterlijk.twd en got zijn nog te koop momenteel en met al de nieuwere flippers die vanaf nu uitkomen daarmee gaan ze toch blijven zitten.
- Bijlagen
-
- pills.jpg (108.73 KiB) 9139 keer bekeken
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Er wordt hier al jaren geopperd dat "het niet zal blijven duren", "de prijzen gaan instorten",...
In zie alleen maar dat het tot nu toe wel is blijven duren. Soms wat harder, soms wat minder. Ik weet ook niet hoelang het nog zal blijven doorgaan, maar in mijn geval is het een hobby en de ene hobbie is al wat duurder dan de andere. Ik heb van mijn keuze nog geen spijt gehad. En moesten de prijzen toch beginnen zakken, ga ik in ieder geval niet gelijk ne zot beginnen verkopen. Ze gaan trouwens al fors moeten zakken eer ik er intussen mijn broek ga aan scheuren.
In zie alleen maar dat het tot nu toe wel is blijven duren. Soms wat harder, soms wat minder. Ik weet ook niet hoelang het nog zal blijven doorgaan, maar in mijn geval is het een hobby en de ene hobbie is al wat duurder dan de andere. Ik heb van mijn keuze nog geen spijt gehad. En moesten de prijzen toch beginnen zakken, ga ik in ieder geval niet gelijk ne zot beginnen verkopen. Ze gaan trouwens al fors moeten zakken eer ik er intussen mijn broek ga aan scheuren.
pm gestuurd
Re: Gezocht: ST, LOTR, GOT, ...
Niemand
voor 9k moogt ge mijnen GOT premium komen halen
Stanley ik heb je een pb gestuurd.
Ik ben in het bezit van een Batman Dark Knight
Ik ben in het bezit van een Batman Dark Knight
Re: Gezocht: GOT, STTNG, KISS, GB
Lijstje wat aangepast.
Op zoek naar GOT, GB,KISS, STTNG,
eventueel ook TAF,NF, POTC, BDK
Nog niets gevonden Niemand?
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Ik vind sttng een opmerkelijke keus in de rest van de lijst.
is die nergens te krijgen?
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
Richard Baan schreef:Ik vind sttng een opmerkelijke keus in de rest van de lijst.
Al een paar "net te laat" of "te duur".
Waarom vind je die opmerkelijk? Een oudje tussen al die nieuwe? Of andere reden?
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Inderdaad een oudje tussen de nieuwe.
Maar ook tov TAF. TAF is redelijk algemeen populair, STTNG is meer een voor een specifieke liefhebber (niet iedereen is daar zo enthousiast over). Zodoende zou ik zeggen dat die nog wel aangeboden wordt.
Maar ook tov TAF. TAF is redelijk algemeen populair, STTNG is meer een voor een specifieke liefhebber (niet iedereen is daar zo enthousiast over). Zodoende zou ik zeggen dat die nog wel aangeboden wordt.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
Stanley schreef:Lijstje wat aangepast.
Up
Niemand