The Naked Addam
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
Re: The Naked Addam
hoeveel dagen heb jij in een week pascal
anyway.....werkelijk supermooi om te zien,
ik geloof dat ik binnenkort eens een keertje moet komen kijken daar bij u
off topic : no offense maar de allereerste foto ( die op die krant en met tape op zijn hoofd )
doet me een klein beetje denken aan iemand van zo`n groepering in amerika.
doorgaans in het wit gekleed en met van die kruizen in brand enzo
anyway.....werkelijk supermooi om te zien,
ik geloof dat ik binnenkort eens een keertje moet komen kijken daar bij u
off topic : no offense maar de allereerste foto ( die op die krant en met tape op zijn hoofd )
doet me een klein beetje denken aan iemand van zo`n groepering in amerika.
doorgaans in het wit gekleed en met van die kruizen in brand enzo
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Tziet er idd super uit! Ik heb hier nog van die zwarte spiegellampkes liggen die perfect bij uw project passen
IFPA Country Director Belgium
Amai, zeer mooi!
Je gaat ook sneller klaar zijn dan je deadline lijkt me!
Je gaat ook sneller klaar zijn dan je deadline lijkt me!
Super,past helemaal in de spirit
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Weer wat geleerd, bedankt voor de tips mannen.
Dat is waarom ik dit soort topics graag lees aangezien er altijd tips naar voren komen hoe je het best iets schoon of netjes krijgt.
Zal toch dus eens wat extra opzetstukken voor de boormachine moeten kopen
Dat is waarom ik dit soort topics graag lees aangezien er altijd tips naar voren komen hoe je het best iets schoon of netjes krijgt.
Zal toch dus eens wat extra opzetstukken voor de boormachine moeten kopen
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Dit is toch echt wel projectje waar je mond van openvalt...het wordt steeds maar straffer en straffer...
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- pierreuh
- Real name: Pieter Deturck
Prachtig werk Pascal!!!
Tof zijn die clear popbumpers met de bijpassende gekleurde lampjes.
Tof zijn die clear popbumpers met de bijpassende gekleurde lampjes.
Collectie:MM, STTNG, TOTAN, TOM, SS, TAF
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ik ben wel benieuwd of die gekleurde lampen de volledige bumper base gaan kleuren. Dat is zo wat de bedoeling...pierreuh schreef:Tof zijn die clear popbumpers met de bijpassende gekleurde lampjes.
Hm ik zou graag ten laatste half februari met de opbouw klaar zijn, want ik verwacht wel nog wat technische problemen. Er ontbrak één en ander aan de 'cannibal' kast, ze werkte ook niet toen ik ze gekocht heb. Van de 5 borden waren er 2 defect, maar die worden intussen gefixt. Alle assys met spoelen zijn ok denk ik, maar ik heb op dit moment geen zicht hoe het gesteld is met de motors, noch met de kleine bordjes onder het speelveld, er moeten stukken bedrading opnieuw gedaan worden die weggesneden waren, thing hand assy ligt nog steeds volledig uit mekaar... er kan nog veel foutlopenJack schreef:Je gaat ook sneller klaar zijn dan je deadline lijkt me!
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- g94
- Contacteer:
De wekelijkse update...
Ik heb de tipper 180° gekanteld en ben dus vooral met de onderkant bezig geweest. Alle assys zitten op hun plaats en dus was het tijd om de switches kabelboom terug te installeren. Dat was niet zo evident als bij andere restauraties, vermits er enkele stukken waren weggeknipt. Tja, het was een cannibal machine... Zo zat er een andere ballengoot assy los bij en ontbraken onder andere de shooterlane switches en de volledige rij switches rechtsonder.
Enfin, ik denk dat ik alles juist gepuzzeld heb.
En ook Thing hand assy heb ik weer in mekaar gepuzzeld. Het is me nog altijd niet duidelijk waarom die uit mekaar was gehaald en alle stukken er los bijzaten. Tenzij hij niet meer werkte? Er was idd een scharnier dat soms blokkeerde en ik dus gefixt heb. Time will tell...
Vanmiddag van het droge weer geprofiteerd om mijn plastics te maken. Ik heb zo'n coole zaagmachine mogen lenen. Echt handig en op een uurtje waren alle stukken gezaagd. Uiteraard moeten ze nog afgewerkt worden maar hier ben ik al heel content mee.
Wordt vervolgd!
P
Ik heb de tipper 180° gekanteld en ben dus vooral met de onderkant bezig geweest. Alle assys zitten op hun plaats en dus was het tijd om de switches kabelboom terug te installeren. Dat was niet zo evident als bij andere restauraties, vermits er enkele stukken waren weggeknipt. Tja, het was een cannibal machine... Zo zat er een andere ballengoot assy los bij en ontbraken onder andere de shooterlane switches en de volledige rij switches rechtsonder.
Enfin, ik denk dat ik alles juist gepuzzeld heb.
En ook Thing hand assy heb ik weer in mekaar gepuzzeld. Het is me nog altijd niet duidelijk waarom die uit mekaar was gehaald en alle stukken er los bijzaten. Tenzij hij niet meer werkte? Er was idd een scharnier dat soms blokkeerde en ik dus gefixt heb. Time will tell...
Vanmiddag van het droge weer geprofiteerd om mijn plastics te maken. Ik heb zo'n coole zaagmachine mogen lenen. Echt handig en op een uurtje waren alle stukken gezaagd. Uiteraard moeten ze nog afgewerkt worden maar hier ben ik al heel content mee.
Wordt vervolgd!
P
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Man man man, jij kan er ook de spanning in houden he..
Cool de zaagmachine.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Jaja, binnenkort grand opening te Gent van de G94 restauratieafdeling .
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
High End Pascal Pins...
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
moet uwen thing box ook niet zwart zijn?
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
oei, ja, ik dacht dat die blauw was
kleurenblind hé
kleurenblind hé
- g94
- Contacteer:
De wekelijkse update alweer...
Kabelboom met g.i. en lamps zit weer op zijn plaats. Ik kan niet genoeg herhalen hoeveel handiger ik die Stern lampenhouders in de bumpers vind met flexibele draad. Geen gedoe meer met die nietjes. Super gewoon. En proper.
Bovenkant dan weer. Opschuren van alle lane guides bovenaan. Manueel uiteraard. En het zijn er veel...
Het lastige is bovendien dat ik verplicht om telkens de beide kanten aan te pakken. Vermits ik geen bedrukte plastics ga plaatsen moet dus ook de kant opgeschuurd worden die normaal verborgen is door die plastics.
Onderkant is intussen volledig klaar. Ook de kabelboom met de coils en flashers zit op zijn plaats.
Ten slotte heb ik ook al een eerste plastic afgewerkt. Eerst en vooral volledig in model schuren en gaatjes boren.
En nog zoiets dat normaal weggestoken zit onder de plastics: die mini prints onder de flasher domes zijn groenachtig en hebben rechte hoeken, die nét uitsteken buiten de afgeronde hoeken van de dome zelf. Normaal zie je dat niet, maar met clear plastics wel, echt lelijk... ik heb ze dus maar bijgeschuurd en zwart gemaakt
Ik had destijds allerlei testjes gedaan en toen besloten de onderkant van mijn clear plastics lichtjes mat te schuren. Dit is dus het resultaat en ik ben er wel tevreden mee. Ze zijn nog wel doorzichtig, maar worden toch iets minder transparant. Hierdoor zal het licht van de lampjes eronder mooier verdeeld worden.
Dat is het voorlopig, wordt zeker vervolgd
P
Kabelboom met g.i. en lamps zit weer op zijn plaats. Ik kan niet genoeg herhalen hoeveel handiger ik die Stern lampenhouders in de bumpers vind met flexibele draad. Geen gedoe meer met die nietjes. Super gewoon. En proper.
Bovenkant dan weer. Opschuren van alle lane guides bovenaan. Manueel uiteraard. En het zijn er veel...
Het lastige is bovendien dat ik verplicht om telkens de beide kanten aan te pakken. Vermits ik geen bedrukte plastics ga plaatsen moet dus ook de kant opgeschuurd worden die normaal verborgen is door die plastics.
Onderkant is intussen volledig klaar. Ook de kabelboom met de coils en flashers zit op zijn plaats.
Ten slotte heb ik ook al een eerste plastic afgewerkt. Eerst en vooral volledig in model schuren en gaatjes boren.
En nog zoiets dat normaal weggestoken zit onder de plastics: die mini prints onder de flasher domes zijn groenachtig en hebben rechte hoeken, die nét uitsteken buiten de afgeronde hoeken van de dome zelf. Normaal zie je dat niet, maar met clear plastics wel, echt lelijk... ik heb ze dus maar bijgeschuurd en zwart gemaakt
Ik had destijds allerlei testjes gedaan en toen besloten de onderkant van mijn clear plastics lichtjes mat te schuren. Dit is dus het resultaat en ik ben er wel tevreden mee. Ze zijn nog wel doorzichtig, maar worden toch iets minder transparant. Hierdoor zal het licht van de lampjes eronder mooier verdeeld worden.
Dat is het voorlopig, wordt zeker vervolgd
P
Word met de dag schooner
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Bravo .
...
Laatst gewijzigd door Pinman op 06 apr 2021, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Sterk bezig weeral!
Dat idee met die semi-transparante plastics is echt wel schitterend. Ziet er geweldig uit!
Dat idee met die semi-transparante plastics is echt wel schitterend. Ziet er geweldig uit!
No shirt. No shoes. No pinball.
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Whoaw verder kan ik niet veel zeggen, ben van de stoel gevallen
Zeer geslaagd die matte plastics.