Bally Monte Carlo (EM)

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Bally Monte Carlo (EM)

Bericht door Yanic » 12 nov 2016, 12:17

IPDB link :

http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=1621

Ooit eens gekocht bij iemand in NL en weer aan de praat gekregen. Was toen speelbaar, maar staat nu al 2 jaar stil, dus werk aan om de contacten weer in orde te brengen.

Daarnet eens opgestart, credits bijsteken lukt, het spel begint en je hoort ook wel wat in de kopkast morrelen tijdens het spel maar ik zie bij player 1 in ieder geval geen score bijtellen. Popbumpers doen niks, ik zal eens zien of de zekeringen nog goed zijn. De kickout holes werken.

Speelveld is redelijk, slijtage vooral rond de inserts. Kopruit ziet er goed uit.

Wie interesse heeft, stuur mij aub een PM mij dan maak ik wat foto's.

Afhalen regio Kortrijk.

Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Re: Bally Monte Carlo (EM)

Bericht door Yanic » 12 nov 2016, 14:22

Ik herinner me net, de vorige eigenaar had 2 schroeven voor de outlanes geplaatst :madman: Dus 2 gaatjes in het speelveld.

Nu, ik snap het wel, de outlanes op die flipper zijn nogal breed.. Maar toch :shock:

Gebruikersavatar
pinballbart
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 sep 2011, 16:32
Real name: Bart Vyvey
Locatie: Belgium

Re: Bally Monte Carlo (EM)

Bericht door pinballbart » 12 nov 2016, 16:28

PM
Flippers: IJ (WMS), Avengers IQ prem, Elvira HOH prem, JP pro, GOTG LE, Future Spa, Sinbad, Wizard, Space Mission, Little Chief, Super Soccer.
http://www.pinballowners.com/pinballbart

Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Re: Bally Monte Carlo (EM)

Bericht door Yanic » 13 nov 2016, 13:25

Popbumpers, flippers, roll-overs e.d. werken weer. En score wordt ook bijgeteld.

Kan dus in principe mee gespeeld worden maar ik zou hem niet spelensklaar noemen, heeft beslist nog liefde nodig om het allemaal af te regelen. Bv. bij player 1 blijft bv. 1 vd wielen soms hangen op 9 ipv tot 0 door te draaien, bij player 2 blijven de honderdtallen altijd op 0, een paar switches registreren niet, etc.

Heb intussen ook foto's gemaakt, pm me als je interesse hebt.

Yanic
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2013, 21:01
Real name: Yanic
Locatie: Belgium

Re: Bally Monte Carlo (EM)

Bericht door Yanic » 14 nov 2016, 15:42

Is verkocht aan twee sympathieke flipperaars :good:

Gesloten