BoP 2016 1-2 Oktober
Re: BoP 2016 1-2 Oktober
Het was totaal gelukt voor mijn zoon en ik.
Wij hebben een fantastische flipper WE gehad.
Bedankt en proficiat aan de hele crew: iedereen heeft zijn job perfekt gedaan !
Wij hebben een fantastische flipper WE gehad.
Bedankt en proficiat aan de hele crew: iedereen heeft zijn job perfekt gedaan !
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Het was weer een fantastisch weekend.
Locatie was super en kan blijkbaar nog veel groter worden.
Heb persoonlijk een goede wedstrijd achter de rug.
De kasten speelden super enkel die starwars daar kon je bijna nils op zien tijdens de multiball met al die leds en een donkere ruimte. Vind het ook altijd geweldig dat jullie direct nadenken over wat er volgend jaar beter kan tewijl de wedstrijd nog geen 24u gedaan is.
Locatie was super en kan blijkbaar nog veel groter worden.
Heb persoonlijk een goede wedstrijd achter de rug.
De kasten speelden super enkel die starwars daar kon je bijna nils op zien tijdens de multiball met al die leds en een donkere ruimte. Vind het ook altijd geweldig dat jullie direct nadenken over wat er volgend jaar beter kan tewijl de wedstrijd nog geen 24u gedaan is.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- Silverballgames
- Real name: Lieven Engelbeen
- Contacteer:
Kom volgende keer op tijd ... want je had me daar werkelijk met een verschil van 5 seconden in een heel erg benarde situatie gebracht !!!
- p_treintje
I know.Silverballgames schreef:Kom volgende keer op tijd ... want je had me daar werkelijk met een verschil van 5 seconden in een heel erg benarde situatie gebracht !!!
Sorry.
Volgende keer gps gebruiken ipv gsm dan kon ik bellen. aan mezelf.
bedankt aan iedereen die dit bop 2016 hebben gerealizeerd ,en hier hun vrije tijd in hebben gestoken!!!
niet aleen ik ,maar ook mijn bambinos hebben er een fijne tijd gehad.
niet aleen ik ,maar ook mijn bambinos hebben er een fijne tijd gehad.
-
- Real name: Timmy
heb mij zaterdag weer kostelijk geamuseerd, nieuwe locatie is top! die foyer en catering was ook dik in orde alvast.
was soms iets te donker om alles goed te zien wat er aan de hand was idd, alhoewel de sfeer met die kabelverlichting wel vet was
dikke pluim voor de hele organisatie alvast, kijk weer uit naar het volgende event
was soms iets te donker om alles goed te zien wat er aan de hand was idd, alhoewel de sfeer met die kabelverlichting wel vet was
dikke pluim voor de hele organisatie alvast, kijk weer uit naar het volgende event
Arcades:MK II Mame, MK I,II,UIII,IV in switcher, KI I,II in switcher, Terminator 2, Revolution X
Pinball:T2, TOM Gold, IJ(wms), POTC, AFM, AC/DC(prem), LOTR, SW(DE), STTNG, MMLE
Out:
SF2,TMNT,BW,DH,JP, Silverball V9
Pinball:T2, TOM Gold, IJ(wms), POTC, AFM, AC/DC(prem), LOTR, SW(DE), STTNG, MMLE
Out:
SF2,TMNT,BW,DH,JP, Silverball V9
Het was weer dik in orde
Nieuwe locatie was top !
De classics waren top alsook de main en de
Free Play kasten !
De pizza's hebben gesmaakt !
Maw een top event !
Nieuwe locatie was top !
De classics waren top alsook de main en de
Free Play kasten !
De pizza's hebben gesmaakt !
Maw een top event !
Gameroom ; GB pro , Got prem, IJ (williams),TZ , Orbit , flash Gordon
Arcade; MK3
Out; circus,space time,TX,space station ,bop ,FH ,lah, ww, FT, NF,
TOM,Cftbl, Lotr , avatar, SM, tssp,twd , pinball magic, ST pro
Arcade; MK3
Out; circus,space time,TX,space station ,bop ,FH ,lah, ww, FT, NF,
TOM,Cftbl, Lotr , avatar, SM, tssp,twd , pinball magic, ST pro
Current: Diner
Past: FT, TAF, HS2, CFTBL, ST:TNG, AFM
Past: FT, TAF, HS2, CFTBL, ST:TNG, AFM
't was een super weekend. Ik op zaterdag en mijn zoon op zondag.
Proficiat aan de organisatoren !
Ontdek nu juist wel dat ik 1 kast te weinig heb gespeeld ..... 7 ipv 8. Daar had ik wel enkele plaatsen mee kunnen stijgen ...
Had inschrijvingsnummer 160 en ben geeindigd op .... 160 ste plaats, doe het maar es na
Rosebud - nico
Proficiat aan de organisatoren !
Ontdek nu juist wel dat ik 1 kast te weinig heb gespeeld ..... 7 ipv 8. Daar had ik wel enkele plaatsen mee kunnen stijgen ...
Had inschrijvingsnummer 160 en ben geeindigd op .... 160 ste plaats, doe het maar es na
Rosebud - nico
Collection : http://www.pinballowners.com/general%20lee
Dikke pluim voor alle vrijwilligers die meehielpen aan het BOP.
De locatie, de kasten, wedstrijdformule, de entourage,......gewoon TOP allemaal
De locatie, de kasten, wedstrijdformule, de entourage,......gewoon TOP allemaal
In play: Hook - WW - JPpro - CFTBL - Met - TWD - AIQ - Godzilla
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Nina uit Denemarken heeft zonet meegedeeld via de bop mailbox dat ze heel tevreden is en ze volgend jaar terugkomt.
IFPA Country Director Belgium
-
- Real name: John van der Wulp
Was weer een top toernooi! Betere organisatie zal er in Europa niet te vinden zijn
als nina terug komt ,kom ik zeker volgend jaar
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ik heb wat foto's gemaakt van de Classic area...
En hier is de groten baas sie
En hier is de groten baas sie
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Wat 4 cheesie oneliners niet al teweeg brengen hé ...David Pinball Wizz schreef:Nina uit Denemarken heeft zonet meegedeeld via de bop mailbox dat ze heel tevreden is en ze volgend jaar terugkomt.
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
-
- Real name: Olivier & Mathias Leurs
Je pense qu' un jour on aura un championnat du monde en Belgique car l' endroit et le nombre de flips me semble en corrélation.
vertaling
Ik denk dat we een wereld kampioenschap in België mogen verwachten want de plaats en het aantal flippers zijn mijn inziens in samenhang
Dit is een uitspraak van Franck Bona op flipjuke , niet echt geliefd en met reden , toch een mooi compliment naar de organisatoren van het BOP
vertaling
Ik denk dat we een wereld kampioenschap in België mogen verwachten want de plaats en het aantal flippers zijn mijn inziens in samenhang
Dit is een uitspraak van Franck Bona op flipjuke , niet echt geliefd en met reden , toch een mooi compliment naar de organisatoren van het BOP
Wat nen boefen-a-volonté allemaal niet teweeg kan brengen hé ...
Hij had toch ook nog een puntje van kritiek : jammer dat er geen trog stond om uit te etenf2neill schreef: Dit is een uitspraak van Franck Bona op flipjuke , niet echt geliefd en met reden , toch een mooi compliment naar de organisatoren van het BOP
of dat er geen individuele voederbakjes beschikbaar waren
want zo op een bord en met bestek eten, pffffff
Voor de rest wel enkel positieve reacties gehoord
- David Pinball Wizz
Supergoeie feedback van de Duitsers op Flippermarkt, dankzij alle medewerkers!
Die BOP 2016 war/ist eine coole Veranstaltung. Absolut empfehlenswert. Die Geräte im Main-, Classic- und WITA-Turnierbereich waren in gutem bis sehr gutem Zustand. Auch die Freispielgeräte waren in akzeptablen bis gutem Zustand.
Organisation und Crew waren vorbildlich (ich glaube nur Tobi hat jemanden erwischt der neben der Spur war ). Verpflegung hätte etwas besser gestreut werden können, es gab nur Burger und Crêpes. Oder man hat das Pizzamenü gekauft und dann gab es leckere dünne Pizza in vielen Varianten.
Von den 246 angemeldeten Spielern haben 225 gespielt.
-----------------------------------------
Das kann ich absolut bestätigen.
Ich habe noch nie ein so perfekt organisiertes Turnier erlebt. Alles war bis ins kleinste Detail durchdacht und mit neuster Technik ohne Probleme und Fehler durchgeführt worden. Jeder Spieler konnte seine Spielstände am Smartphone oder am Beamer verfolgen (Einziges kleines Manko - Das ging nur mit dem WLAN in der Veranstaltungshalle). Man konnte auch überall den Spielern schön zu schauen.
So, absolute Spitze was da wieder abgeliefert wurde. Sehr beeindruckend. Die Organisation nahezu perfekt, das System mit dem Classic durchdacht und die Geräte waren in sehr gutem Zustand (für alle Nicht-Kirstens dieser Welt Kirsten, du weißt wie es gemeint ist ) ...
In vieler Hinsicht kann man sich hier was abschauen. Hier waren so viele Helfer, Scorekeeper, Kassenmenschen und Thekenkräfte am Werk, dass man sich echt die Augen reiben musste (und ja, ich habe den einzigen volltrunkenen Scorekeeper erwischt, der aber danach ausgewechselt wurde )...
Insgesamt alles richtig gut gelaufen, nächstes Jahr gerne wieder...!
------------------------------------------------------------------------------
Was man auch noch positiv erwähnen muss: In sämtlichen Kneipen in Sint Niklaas wurden für die BOP Flipper auf gestellt. So konnte man auch außerhalb der Lokation noch ein paar Kugeln abziehen. Auch diese Geräte waren in sehr gutem Zustand und mit 1 Euro für 5 Kugeln auch nicht zu teuer.
---------------------------------------------------------------------------------
Ja das war ein Spitzenturnier - Organisatorisch und technisch absolut die Referenz. Die Belgier haben da eine super Mannschaft. Da macht es sehr grossen Spaß, obwohl die Anfahrt für mich schon etwas weit ist.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Das Turnier war wirklich Klasse. Hatten ein schönes Wochenende.
Die BOP 2016 war/ist eine coole Veranstaltung. Absolut empfehlenswert. Die Geräte im Main-, Classic- und WITA-Turnierbereich waren in gutem bis sehr gutem Zustand. Auch die Freispielgeräte waren in akzeptablen bis gutem Zustand.
Organisation und Crew waren vorbildlich (ich glaube nur Tobi hat jemanden erwischt der neben der Spur war ). Verpflegung hätte etwas besser gestreut werden können, es gab nur Burger und Crêpes. Oder man hat das Pizzamenü gekauft und dann gab es leckere dünne Pizza in vielen Varianten.
Von den 246 angemeldeten Spielern haben 225 gespielt.
Das kann ich absolut bestätigen.
Ich habe noch nie ein so perfekt organisiertes Turnier erlebt. Alles war bis ins kleinste Detail durchdacht und mit neuster Technik ohne Probleme und Fehler durchgeführt worden. Jeder Spieler konnte seine Spielstände am Smartphone oder am Beamer verfolgen (Einziges kleines Manko - Das ging nur mit dem WLAN in der Veranstaltungshalle). Man konnte auch überall den Spielern schön zu schauen.
So, absolute Spitze was da wieder abgeliefert wurde. Sehr beeindruckend. Die Organisation nahezu perfekt, das System mit dem Classic durchdacht und die Geräte waren in sehr gutem Zustand (für alle Nicht-Kirstens dieser Welt Kirsten, du weißt wie es gemeint ist ) ...
In vieler Hinsicht kann man sich hier was abschauen. Hier waren so viele Helfer, Scorekeeper, Kassenmenschen und Thekenkräfte am Werk, dass man sich echt die Augen reiben musste (und ja, ich habe den einzigen volltrunkenen Scorekeeper erwischt, der aber danach ausgewechselt wurde )...
Insgesamt alles richtig gut gelaufen, nächstes Jahr gerne wieder...!
------------------------------------------------------------------------------
Was man auch noch positiv erwähnen muss: In sämtlichen Kneipen in Sint Niklaas wurden für die BOP Flipper auf gestellt. So konnte man auch außerhalb der Lokation noch ein paar Kugeln abziehen. Auch diese Geräte waren in sehr gutem Zustand und mit 1 Euro für 5 Kugeln auch nicht zu teuer.
---------------------------------------------------------------------------------
Ja das war ein Spitzenturnier - Organisatorisch und technisch absolut die Referenz. Die Belgier haben da eine super Mannschaft. Da macht es sehr grossen Spaß, obwohl die Anfahrt für mich schon etwas weit ist.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Das Turnier war wirklich Klasse. Hatten ein schönes Wochenende.
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Da's inderdaad heel lovend...
- RipleYYY
- Real name: mic
- Contacteer:
all that positive feedback is just logical & well deserved, simple as that
BOP 2016 was super. Zeer professionele organisatie, hier kunnen er nog veel een poepje aan ruiken.
Dikke pluim en volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.
Dikke pluim en volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.
In play: HSII, JD, ST:TNG, JM, TS, SX, WH2O, TZ, TOM, MM LE GOLD
Sold: JB
Sold: JB
review op pinballnews: http://www.pinballnews.com/shows/bop2016/index.html
- p_treintje
Is er al uitzicht op de totale eindstand of is het gewoon wachten op de uitslag van ifpa?
- David Pinball Wizz
Normaal komen deze eerstdaags online (al 4-5 dagen geleden gesubmit bij IFPA).