Hallo allen,
ik zoek een aantal onderdelen voor een Gottlieb Polo. Ik heb er 2 in bezit, maar wil ze allebeide in orde maken. Het zijn flippers uit Nederland.
Ik ben op zoek naar volgende onderdelen:
- Volledige deur aangezien in de deur van muntproevers aangezien bij een van mijn flippers bijna alles ontbreekt behalve de muntproefhouders. Dus mechanica om munt in muntproevers te deblokkeren, schakelaars (inclusief connector) voor optellen credits bij doorgang munten, ...
- 2 muntproevers voor 25 cent (kwartjes) uit Nederland.
- De kleine metalen staafjes die onderaan links en rechts staan waar de flipperbal weggaat en die belet dat de flipperbal direct tegen het metalen cover slaat.
- Klein schroefje van relais waarmee het bevestigingsbeugeltje vastgemaakt is.
Maar misschien nog belangrijker: heeft er iemand een schema? De flipper telt ten onrechte de bonus op en zonder schema's is het onbegonnen werk het slechte contact te vinden.
Eventueel ben ik ook geïnteresseerd in een volledige polo voor afbraak en wisselstukken.
Ik ben nog vrij nieuw in het herstellen van flippers en weet niet van welk Gottlieb-model eventueel onderdelen compatibel zijn met een Polo.
Kan iemand me helpen bij mijn zoektocht naar de nodige stukken?
Hartelijk bedankt bij voorbaat,
Michael.
Gezocht voor Gottlieb Polo...
-
- Real name: Michael Brockhans
-
Re: Gezocht voor Gottlieb Polo...
O ja, een "target" (rechts op speelveld in het midden) moet ik ook nog hebben, de schakelaar is mechanisch defekt.
Bedankt,
Michael.
Bedankt,
Michael.
- wizardblom
- Real name: Ronald Blom
- Contacteer:
Hallo Michael, misschien gemakkelijk als je een paar foto's plaatst van de locatie van de missende/defecte onderdelen.
Moeilijk om het zo voor de geest te halen wat het moet zijn...
Moeilijk om het zo voor de geest te halen wat het moet zijn...
Slechte flipperkasten zijn er bijna niet, slecht afgestelde des te meer!
-
Kassadeur met uitwerpsysteem voor munten, duwt de hendel van alle muntproevers naar beneden om geblokkeerde munten vrij te laten doorvallen:
Gaatje waar een pinnetje ontbreekt:
Details van schakelaars die munten detecteren en credits optellen (kabelboom ook nodig):
Munrinworp, hier zoek ik eventueel voor 20 Belgische Frank en 5 Belgische Frank. Ik denk dat ik die van de Gulden voor de 5 Belgische Frank kan recupereren:
Schroefje voor bevestiging beugeltje van relais, op eerste foto kapot schroefje, op 2de foto goed schroefje:
Target op speelveld en onderzijde speelveld (met kabelbindertje hersteld):
Michael.
Gaatje waar een pinnetje ontbreekt:
Details van schakelaars die munten detecteren en credits optellen (kabelboom ook nodig):
Munrinworp, hier zoek ik eventueel voor 20 Belgische Frank en 5 Belgische Frank. Ik denk dat ik die van de Gulden voor de 5 Belgische Frank kan recupereren:
Schroefje voor bevestiging beugeltje van relais, op eerste foto kapot schroefje, op 2de foto goed schroefje:
Target op speelveld en onderzijde speelveld (met kabelbindertje hersteld):
Michael.