Fish Tales
Fish Tales
Iemand een idee wat deze flipperkast zou moeten kosten?
Groeten,
Valley
Groeten,
Valley
-
- Real name: Peter van Dijk
Re: Fish Tales
Ik heb die van mij recent verkocht voor € 1150,--. Was in orde maar wel verkleurd, zoals bijna alle fishtales kasten.
Gameroom: Houdini
Sold flippers: Mustang LE, TWD LE, BM 66 premium, X-Men pro, RS, TSPP, SM VE, WWE LE, Full Throttle LE, LOTR, The Hobbit LE, WOZ LE, Sopranos, POTC, LAH, MSF, Goldeneye, Fishtales and Baywatch
Sold flippers: Mustang LE, TWD LE, BM 66 premium, X-Men pro, RS, TSPP, SM VE, WWE LE, Full Throttle LE, LOTR, The Hobbit LE, WOZ LE, Sopranos, POTC, LAH, MSF, Goldeneye, Fishtales and Baywatch
staat van het speelveld is ook belangerijk
bij een fish tales heb je bijna altijd schade aan de inserts
bij een fish tales heb je bijna altijd schade aan de inserts
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
1250 gemiddeld. Gepoetst, 100% werkend, met topper en leds zeker 1500€ als de speelveld mooi is.
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Een kennis heeft een mooie FT staan, speelveld zeer mooi en cabinet nog volledig op kleur met topper.
Vraagprijs 1800euro is dit relevant? Denk dat ik wel tot 1700euro kan proberen.
Prijs correct of te duur?
Vraagprijs 1800euro is dit relevant? Denk dat ik wel tot 1700euro kan proberen.
Prijs correct of te duur?
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik denk correct.
als het kabinet echt 100% op kleur is en het speelveld heel mooi is de waarde 2000+ euro
- Brandaris
- Real name: bjorn brand
1800 is een zeer correcte prijs denk ik.
2000 is de absolute max lijkt me.
2000 is de absolute max lijkt me.
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Ok we gaan het proberen. bedankt
kan niet echt advies geven over de prijs, maar ik was die muziek heel rap beu, dus misschien opletten
WTF 2.000 euro voor een FT?
veel zotter moet de markt ni meer worden.....
veel zotter moet de markt ni meer worden.....
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
In perfecte staat, volledig onverkleurd en zonder enige speelveldschade aan de inserts ? Dan misschien wel want zo ga je ze gewoon niet vinden;.
voor een gemiddelde spelerskast is het idd niet te geloven
voor een gemiddelde spelerskast is het idd niet te geloven
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Wat zou een gangbare prijs voor een spelers kast zijn op dit moment?
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- pinballservice-nl
- Real name: pinballservice.nl team
In welke staat?Richard Baan schreef:Wat zou een gangbare prijs voor een spelers kast zijn op dit moment?
Afgelopen week bij iemand geweest die een spelende Fish Tales met topper heeft gekocht voor 850 Euro.
Om hem in goed speelbare staat te maken moet het speelveld leeg, gereinigd en nieuw gesilicoond worden (het nieuwe rubberen )
Zal ook nog wel wat plastics hebben waarvan de weekmakers hun dienst gestaakt hebben.
Revisie flipperunits en van de andere spoelen; plungers en bussen reinigen ivm met ernstig nicotine plaksel.
Driverboard met connectoren en headers brandschade, as usual => bord is jaren geleden half gereviseerd en ziet eruit of er met een soldeerpistool is gewerkt.
Géén MPU batterij schade.
Display is ook al 24 jaar oud maar geeft nog licht.
kabinet luidspreker vergaan.
Valt eigenlijk wel mee dus, maar hoe bepaal je de prijs?
Ben benieuwd!
Coniunctione Crescitur
- Richard Baan
- Contacteer:
De staat die je beschrijft klinkt mij als muziek in de oren. Zo heb ik de kastjes graag.
- pinballservice-nl
- Real name: pinballservice.nl team
Ja dat begrijp ik en dat geldt denk ik voor de meeste lezers hier.
Ik hoop duidelijkheid te krijgen tussen de verhouding staat / prijs in het algemeen.
Is de prijs betaald voor deze Fish Tales een juiste? (ook nog; stevig verkleurd maar geen speelveld schade).
Wat is een gangbare prijs voor deze flipper bij een handelaar in deze staat? en particulier?
Koop je hem als kundig hobbyist voor jezelf dan kost het alleen nog materiaal en vrije tijd.
Koop je hem als hobbyist om in goede staat te brengen voor de "handel", kosten blijven dezelfde, wat is de gangbare verkoopprijs?
Mijn ervaring is dat verkopers vaak voordoen dat ze een knappe flipperkast verkopen maar na onderzoek blijkt dat er geen of zeer weinig onderhoud aan gepleegd is (op beroemde doekje over het speelveld en nieuwe rubbers na).
Ik doe dit verhaal omdat er nogal wat aspirant kopers op dit forum meekijken (ik laat ze kijken, ben geen handelaar) voor een flipperkast maar gewoon niet weten wat ze nog voor kosten kunnen verwachten door gebrek aan info.
Bijvoorbeeld; éven nieuwe displays in een Vector omdat de originele op instorten staan, ongeveer 6 x 35 euro excl. montage met meestal een bijna gare PSU enz.
Het maakt mij niet uit wat de vraagprijs is maar als ik bijvoorbeeld lees "in zeer goede staat" hier op het forum, in welke technische staat is dat dan?
Is alleen cosmetisch prijs bepalend? => verkleurd, inserts, speelveldschade enz.
Ik heb deze vraag misschien al eens in een andere vorm naar voren gebracht, experts vertel eens aan de aspirant kopers in mijn regio; hoe zit dat?
Ben benieuwd!
.
Ik hoop duidelijkheid te krijgen tussen de verhouding staat / prijs in het algemeen.
Is de prijs betaald voor deze Fish Tales een juiste? (ook nog; stevig verkleurd maar geen speelveld schade).
Wat is een gangbare prijs voor deze flipper bij een handelaar in deze staat? en particulier?
Koop je hem als kundig hobbyist voor jezelf dan kost het alleen nog materiaal en vrije tijd.
Koop je hem als hobbyist om in goede staat te brengen voor de "handel", kosten blijven dezelfde, wat is de gangbare verkoopprijs?
Mijn ervaring is dat verkopers vaak voordoen dat ze een knappe flipperkast verkopen maar na onderzoek blijkt dat er geen of zeer weinig onderhoud aan gepleegd is (op beroemde doekje over het speelveld en nieuwe rubbers na).
Ik doe dit verhaal omdat er nogal wat aspirant kopers op dit forum meekijken (ik laat ze kijken, ben geen handelaar) voor een flipperkast maar gewoon niet weten wat ze nog voor kosten kunnen verwachten door gebrek aan info.
Bijvoorbeeld; éven nieuwe displays in een Vector omdat de originele op instorten staan, ongeveer 6 x 35 euro excl. montage met meestal een bijna gare PSU enz.
Het maakt mij niet uit wat de vraagprijs is maar als ik bijvoorbeeld lees "in zeer goede staat" hier op het forum, in welke technische staat is dat dan?
Is alleen cosmetisch prijs bepalend? => verkleurd, inserts, speelveldschade enz.
Ik heb deze vraag misschien al eens in een andere vorm naar voren gebracht, experts vertel eens aan de aspirant kopers in mijn regio; hoe zit dat?
Ben benieuwd!
.
Coniunctione Crescitur
- inkochnito
- Real name: Peter Koch
Helemaal mee eens Frits!
Er wordt te veel gedaan alsof het een kant en klare kast is.
En als je thuis komt blijkt je nog voor 2 weken werk aan te hebben.
Er wordt te veel gedaan alsof het een kant en klare kast is.
En als je thuis komt blijkt je nog voor 2 weken werk aan te hebben.
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Ik denk dat haast iedere verkoper met "goede staat" de optische staat alleen bedoelt. Ik heb al heel wat kasten gekocht, en ik zag zelden gereviseerde flippers. Meestal "flippert" een oude kast belabberd en moet je dat al reviseren.
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
- Richard Baan
- Contacteer:
Dat is precies wat Fritz bedoelt.
En dan moet je hem ook nog wat goed onderhoud geven. Daar gaat ook geld in zitten.
En dan moet je hem ook nog wat goed onderhoud geven. Daar gaat ook geld in zitten.
- jaballla
- Real name: Jelle D'Hollander
Weet er iemand de actuele prijs voor ees Fish Tales?
Want de prijzen gaan zo snel omhoog dat ik er geen idee meer van heb.
Want de prijzen gaan zo snel omhoog dat ik er geen idee meer van heb.
Everybody needs a passion in his life
In : FT
Wishlist :SS,CFTBL
Out: TFTC,TAF
In : FT
Wishlist :SS,CFTBL
Out: TFTC,TAF
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Gezien aan €3800+.
verkleurd kabinet zonder topper: 3000
mooi kabinet met topper: 3500-4000
mooi kabinet met topper: 3500-4000
Zijn er genoeg voorbij gekomen , en allemaal toch rond de €4500 verkocht ( geloof ik )