Hallo
Ben op zoek naar wat anders...
Een mooie Totan of ne star trek pro, weet niet of iemand deze kast al beu is?
Ne Tron pro ((of ne mooie batman dark knight.<- Deze moet niet meer, al eentje gevonden ))
Ne CV daar hoop ik niet meer op, 0 reacties gehad en zelf ook niets gevonden
Alvast bedankt
Grt
TOTAN - ST pro - Tron - Batman
-
- Real name: Daniel Fortesque
Re: TOTAN - ST pro - Tron - Batman
Voor een CV , in perfecte staat , zal je inderdaad serieus moeten zoeken . Zelf heb ik er eentje gevonden , zoals gezegd , bij een collectionneur , die hem wel wil verkopen . De prijs is navenant , maar , als ik eerlijk moet zijn , en velen gaan me hier nu afschieten , ik geef veel liever 5000 of 6000 euro aan een perfecte gerestaureerde Williams dan aan een Stern kast , zoals die lelijke nieuwe Kiss ....
( De TWDLE zou ik ook overwegen om aan te schaffen ooit ... )
Zelf heb ik ook een Totan , en ik vrees dat dit hetzelfde liedje gaat zijn voor jou . De Totan in perfecte staat , kost ook eurootjes , maar in speelstaat , kan je deze volgens mij wel sneller vinden dan een CV . Ik weet er hier een drietal staan , mooie speelstaat , en de prijzen schommelen tussen 3000 en 4500 euro . Ik zeg wel mooie speelstaat , niet in perfecte staat ....
Maar , het is de zot die vraagt , en de gek die geeft , nietwaar ...
Wat me wel al opgevallen is , is dat je echt kan zien aan spelers waar hun voorkeur ligt . Ik bedoel , bij een bezitter van Totan , zie je meestal ook de CV , de MB , en de MM en de STTNG staan , dus de Williams kleppers tesamen ... Raar he , dat een je dan eigelijk Williams/bally flipperaars hebt , en Stern flipperaars ....
Veel succes op je zoektocht en hopelijk vind je er eentje !!
Grttzz
DF
( De TWDLE zou ik ook overwegen om aan te schaffen ooit ... )
Zelf heb ik ook een Totan , en ik vrees dat dit hetzelfde liedje gaat zijn voor jou . De Totan in perfecte staat , kost ook eurootjes , maar in speelstaat , kan je deze volgens mij wel sneller vinden dan een CV . Ik weet er hier een drietal staan , mooie speelstaat , en de prijzen schommelen tussen 3000 en 4500 euro . Ik zeg wel mooie speelstaat , niet in perfecte staat ....
Maar , het is de zot die vraagt , en de gek die geeft , nietwaar ...
Wat me wel al opgevallen is , is dat je echt kan zien aan spelers waar hun voorkeur ligt . Ik bedoel , bij een bezitter van Totan , zie je meestal ook de CV , de MB , en de MM en de STTNG staan , dus de Williams kleppers tesamen ... Raar he , dat een je dan eigelijk Williams/bally flipperaars hebt , en Stern flipperaars ....
Veel succes op je zoektocht en hopelijk vind je er eentje !!
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le
Tja, daar heb je wel gelijk in
Voor ne TOTAN wil ik er wel 3800-4000 voor ophoesten, zolang er geen speelveldschade is.
Heb onlangs ne Spiderman HUO aangeschaft en ik moet zeggen dat dit wel een erg goede kast is. Was in begin ook niet zo voor Stern maar sommige pins kunnen mij toch wel bekoren. Zoals de Batman welke ik net heb aangeschaft.
Enfin, smaken verschillen en het blijft een persoonlijke kwestie.
zoektocht blijft nog geopend.....
Voor ne TOTAN wil ik er wel 3800-4000 voor ophoesten, zolang er geen speelveldschade is.
Heb onlangs ne Spiderman HUO aangeschaft en ik moet zeggen dat dit wel een erg goede kast is. Was in begin ook niet zo voor Stern maar sommige pins kunnen mij toch wel bekoren. Zoals de Batman welke ik net heb aangeschaft.
Enfin, smaken verschillen en het blijft een persoonlijke kwestie.
zoektocht blijft nog geopend.....
Zoektocht enkel nog Focus op POTC, het liefst nog HUO
Ik heb eventueel een mooie TOM om te ruilen...
Ik heb eventueel een mooie TOM om te ruilen...
Heeft bingovit geen potc op overschot?
Hoi Pascal,
dat ga ik dan maar es controleren
dankjewel
dat ga ik dan maar es controleren
dankjewel
alles gevonden
mag dicht
mag dicht