Voor een CV , in perfecte staat , zal je inderdaad serieus moeten zoeken . Zelf heb ik er eentje gevonden , zoals gezegd , bij een collectionneur , die hem wel wil verkopen . De prijs is navenant , maar , als ik eerlijk moet zijn , en velen gaan me hier nu afschieten , ik geef veel liever 5000 of 6000 euro aan een perfecte gerestaureerde Williams dan aan een Stern kast , zoals die lelijke nieuwe Kiss ....
( De TWDLE zou ik ook overwegen om aan te schaffen ooit ... )
Zelf heb ik ook een Totan , en ik vrees dat dit hetzelfde liedje gaat zijn voor jou . De Totan in perfecte staat , kost ook eurootjes , maar in speelstaat , kan je deze volgens mij wel sneller vinden dan een CV . Ik weet er hier een drietal staan , mooie speelstaat , en de prijzen schommelen tussen 3000 en 4500 euro . Ik zeg wel mooie speelstaat , niet in perfecte staat ....
Maar , het is de zot die vraagt , en de gek die geeft , nietwaar ...
Wat me wel al opgevallen is , is dat je echt kan zien aan spelers waar hun voorkeur ligt . Ik bedoel , bij een bezitter van Totan , zie je meestal ook de CV , de MB , en de MM en de STTNG staan , dus de Williams kleppers tesamen ... Raar he , dat een je dan eigelijk Williams/bally flipperaars hebt , en Stern flipperaars ....
Veel succes op je zoektocht en hopelijk vind je er eentje !!
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le