greetings iedereen
-
- Real name: barry
greetings iedereen
hallo iedereen!
Ik ben koen en heb sinds kort mijn eerste flipperkast aangeschaft,een roadshow
ik heb voor roadshow gekozen omdat ik deze vroeger regelmatig bespeelde en een leuke kast vond...dus besloot ik er 1 tje te kopen.Ik moet zeggen het flipperen bevalt mij wel en had er graag nog een kast bijgehad voor de roadshow een beetje gezelschap te houden en mezelf uiteraard en voor is te kunnen wisselen want de roadshow altijd wordt wel wat saai op den duur
Heeft er soms iemand 1tje te koop met wat werk aan?ik heb intresse in een een congo,johnny mnemonic,flinstones,... iets met wat meer pit in als de roadshow
Ik ben koen en heb sinds kort mijn eerste flipperkast aangeschaft,een roadshow
ik heb voor roadshow gekozen omdat ik deze vroeger regelmatig bespeelde en een leuke kast vond...dus besloot ik er 1 tje te kopen.Ik moet zeggen het flipperen bevalt mij wel en had er graag nog een kast bijgehad voor de roadshow een beetje gezelschap te houden en mezelf uiteraard en voor is te kunnen wisselen want de roadshow altijd wordt wel wat saai op den duur
Heeft er soms iemand 1tje te koop met wat werk aan?ik heb intresse in een een congo,johnny mnemonic,flinstones,... iets met wat meer pit in als de roadshow
Laatst gewijzigd door koenpinball op 16 mar 2015, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: greetings iedereen
Welkom hier Koen
-
dank ukris-seeburg schreef:Welkom hier Koen
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
-
dank uflippers.be schreef:welkom
-
het ziet er naar uit dat niemand blijkbaar wat staan heeft..... spijtig.
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
't ziet er vooral naar uit dat je jouw vraag beter eens in de rubriek "gezocht" stelt...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos