Pinball Magic (Capcom)
-
- Real name: Dennis Slagboom
Pinball Magic (Capcom)
Wat een leuke kast, ik heb hem een hele tijd staan spelen op de DPO. Maar 1200 van geproduceert, dat belooft niet veel goeds. Wat is hier de prijs van, afhankelijk van de staat uiteraard.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Pinball Magic (Capcom)
Zijn het laatste jaar ook enorm gestegen in prijs, ik dacht rond de 1500euro?
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Ik vrees niet dat je voor 1500 nog eentje kunt vinden in fatsoenlijke staat, ik zag er al voor 2000 voorbij komen
Ik heb de mijne een anderhalf jaar geleden weggedaan in een deal met een paar andere kasten en ondanks dat ik daar voor relatief weinig geld een mooie WH2O heb kunnen bemachtigen heb ik wel eens een beetje spijt.
Verwacht overigens niet teveel houdbaarheid van deze kast in een privé collectie, want hij heeft IMHO één nadeel (als ik het me goed herinner, zo niet, corrigeer me dan aub): alle modes moeten steeds in dezelfde volgorde worden afgewerkt waardoor de kast relatief snel verveelt. Een beetje op dezelfde manier als een arcade: steeds alles afwerken in dezelfde volgorde.
Ik heb de mijne een anderhalf jaar geleden weggedaan in een deal met een paar andere kasten en ondanks dat ik daar voor relatief weinig geld een mooie WH2O heb kunnen bemachtigen heb ik wel eens een beetje spijt.
Verwacht overigens niet teveel houdbaarheid van deze kast in een privé collectie, want hij heeft IMHO één nadeel (als ik het me goed herinner, zo niet, corrigeer me dan aub): alle modes moeten steeds in dezelfde volgorde worden afgewerkt waardoor de kast relatief snel verveelt. Een beetje op dezelfde manier als een arcade: steeds alles afwerken in dezelfde volgorde.
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik had eerst 2000euro ingetypt, maar heb dat verander. Heb ze al een paar keer gezien met vraagprijs 1900euro.
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
http://www.ebay.fr/itm/Flipper-PINBALL- ... 1808535098Dennis schreef:Wat een leuke kast, ik heb hem een hele tijd staan spelen op de DPO. Maar 1200 van geproduceert, dat belooft niet veel goeds. Wat is hier de prijs van, afhankelijk van de staat uiteraard.
Wat moet een nette pinball magic tegenwoordig kosten? Ik zie ze op flippermarkt aangeboden voor 2000+ maar ze lijken daarvoor niet te worden verkocht of zouden ze gewoon niet melden dat ze verkocht zijn?
In play: IJ, NF, WH2O, CG, BSD, STTNG, BR, TX-Sector, Paragon, HSII, Dr Dude, Robo-War, MET Pro, Mousin Around, Viking, WPT, DH