PDI Non-glare glass
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: PDI Non-glare glass
Ik heb ze normaal gezien donderdag avond..
Afhalen kan dan vanaf dit weekend of in de loop van volgende week s avonds.. als er een aantal mensen zaterdag of zondag avond willen komen kan ik ineens de gameroom open zetten voor wie wil ?
Afhalen kan dan vanaf dit weekend of in de loop van volgende week s avonds.. als er een aantal mensen zaterdag of zondag avond willen komen kan ik ineens de gameroom open zetten voor wie wil ?
-
- Real name: Roger Wijnands
zondag spelen de rode Duivels om 6 uur, zaterdagmiddag/avond heeft mijn voorkeur.
- flippers.be
- Contacteer:
Kan er nog net bij.. als er nog iemand lastminute wil beslissen dan vandaag laten weten..
ik laat ze uiteindelijk leveren ipv zelf te halen dus er kunnen er nog bij
ik laat ze uiteindelijk leveren ipv zelf te halen dus er kunnen er nog bij
- gawcol
- Real name: David (Moorsele)
ik neem er nog eentje bij, dus 2 in totaal, heb extra ook al gestort
- flippers.be
- Contacteer:
De ruiten zijn binnen, ga iedereen bericht sturen om af te spreken om af te halen..
Nu zaterdag avond vanaf 20u doe ik de gameroom open voor beperkt publiek (man of 10 max want zo groot is het hier niet en zoveel flippers zijn momenteel niet speelbaar..)
Wie ruiten komt afhalen heeft voorrang maar ook anderen mogen komen spelen.
Gratis inkom, zelf je drank en hapjes voorzien.. PM bij interesse.
Nu zaterdag avond vanaf 20u doe ik de gameroom open voor beperkt publiek (man of 10 max want zo groot is het hier niet en zoveel flippers zijn momenteel niet speelbaar..)
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
flippers.be schreef:De ruiten zijn binnen, ga iedereen bericht sturen om af te spreken om af te halen..
Ik heb hem gemist. Als je nog aan ruitje over hebt.......
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
- flippers.be
- Contacteer:
Heb er geen over (tenzij iemand zijn bestelling niet komt afhalen want sommigen hebben nog niet op hun pm's geantwoord)..
Kan altijd al bestellingen voor een volgende keer beginnen opnemen
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Ik hoor het tegen die tijd wel. Thumbs up voor het initiatief.flippers.be schreef:Heb er geen over (tenzij iemand zijn bestelling niet komt afhalen want sommigen hebben nog niet op hun pm's geantwoord)..
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
- flippers.be
- Contacteer:
Even uppen om te kijken of er dit jaar opnieuw interesse om in groep PDI ruiten aan te kopen ?
Wie interesse heeft graag mij een pm sturen met gewenst aantal.. of de bestelling doorgaat en wanneer juist (tegen april/mei ?) zien we dan wel..
Wie interesse heeft graag mij een pm sturen met gewenst aantal.. of de bestelling doorgaat en wanneer juist (tegen april/mei ?) zien we dan wel..
ik heb interesse in zo een widebodyglas ,als de prijs natuurlijk goed is . maar wat zouden deze kosten ? en waar moet deze afgehaald worden . mvg
own : WH20 , WWF RR , the flintstones , FT, TAF
search : , WW ,
search : , WW ,
- flippers.be
- Contacteer:
Zie eerste post hier.. 185 voor gewone en 195 voor widebody.
Afhalen in Deurne bij Antwerpen.
Bestelling gaat pas door wanneer ik er minstens een 10-tal heb en uit ervaring weet ik dat het enkele maanden kan duren eer ze geleverd worden..
Afhalen in Deurne bij Antwerpen.
Bestelling gaat pas door wanneer ik er minstens een 10-tal heb en uit ervaring weet ik dat het enkele maanden kan duren eer ze geleverd worden..
- gawcol
pm voor een ruit
PB
Laatst gewijzigd door Piggy op 25 jan 2015, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
In play: WH2o, NBAFB
In restoration: IJ
In restoration: IJ
-
- Real name: Kim
Hoe zit het met krasbestendigheid van dit glas? gevoeliger dan het gewone of niet? Ik vind het belachelijk veel geld voor een coatinglaagje, maar ja zo is het met zoveel dingen he...
Ja krasbestendigheid ben ik ook wel benieuwd.
Wij hebben er hier ook gezamenlijk besteld en zou half februari geleverd worden, ben benieuwd.
Er zijn er nog enkele op overschot momenteel voor wie liever regio Oudenaarde (Belgiê) afhaalt.
Wij hebben er hier ook gezamenlijk besteld en zou half februari geleverd worden, ben benieuwd.
Er zijn er nog enkele op overschot momenteel voor wie liever regio Oudenaarde (Belgiê) afhaalt.
In play : TZ , MM , STTNG, TAFG, IJ
Under (re)construction : 2x Bow And Arrow (EM), STTNG, TAF, Barb Wire, Monte Carlo, CBW
Under (re)construction : 2x Bow And Arrow (EM), STTNG, TAF, Barb Wire, Monte Carlo, CBW
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Wat ik ervan gehoord heb is dat de coating bovenop zit en relatief krasgevoelig is. Dat is de reden dat ik ze niet gebruik: als ik tijdens een game avond als een politie agent mijn kasten met die dure ruiten in de gaten moet houden heeft het voor mij alleen nadelen. Maar in een prive kast thuis zou ik het ook wel overwegen misschien.Jungle Jim schreef:Hoe zit het met krasbestendigheid van dit glas? gevoeliger dan het gewone of niet? Ik vind het belachelijk veel geld voor een coatinglaagje, maar ja zo is het met zoveel dingen he...
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
- gawcol
Ik vind het mooi en steek ze in mijn beste kasten, maar ze zijn wel veel gevoeliger voor vette vingers.
- flippers.be
- Contacteer:
Van wat de leverancier me verteld heeft, zijn de PDI ruiten binnenin gecoat en het maakt bv ook niet uit welke kant je naar boven installeerd. Krasbestendigheid is gelijkaardig aan gewone ruiten, het is niet dat je extra extra voorzichtig moet zijn. Wel opletten bij poetsen dat je een zacht doekje gebruikt, maar gewoon gebruik is het geen probleem, het is niet dat je ze niet mag aanraken. Er komt ook 2 jaar garantie op tegen fabrieksfouten.
Er zijn ruiten op de markt van een andere producent en die zijn wel maar aan 1 buitenkant gecoat en daar moet je wel veel voorzichtiger mee zijn, heb ik me laten vertellen. Heb met die zelf geen ervaring.
Het is ook niet enkel een coating laagje maar ook een ander type glas. Gewoon glas heeft een beetje een groene tint (zoals cola flesjes) maar dit is netjes transparant waardoor de kleuren ook echter en voller overkomen.
Er zijn ruiten op de markt van een andere producent en die zijn wel maar aan 1 buitenkant gecoat en daar moet je wel veel voorzichtiger mee zijn, heb ik me laten vertellen. Heb met die zelf geen ervaring.
Het is ook niet enkel een coating laagje maar ook een ander type glas. Gewoon glas heeft een beetje een groene tint (zoals cola flesjes) maar dit is netjes transparant waardoor de kleuren ook echter en voller overkomen.
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Heb 5 stuks besteld bij mij in de buurt bij een groothandelaar.
Eens je dit gewoon bent wil je geen gewoon glas meer...
Had er 1 gekocht bij een bekende flipper handelaar in Belgie aan een goede prijs 149eur stuk maar om eerlijk te zyn is deze zeer gevoelig voor krassen ... ook met zachte doek komen er al lichte krasjes op.
Beter eentje hier ook gekocht zodat er kon vergeleken worden , prijzen varieren nogal van 149-250euro....
Eens je dit gewoon bent wil je geen gewoon glas meer...
Had er 1 gekocht bij een bekende flipper handelaar in Belgie aan een goede prijs 149eur stuk maar om eerlijk te zyn is deze zeer gevoelig voor krassen ... ook met zachte doek komen er al lichte krasjes op.
Beter eentje hier ook gekocht zodat er kon vergeleken worden , prijzen varieren nogal van 149-250euro....
Hier ook een uit belgie, maar nog geen problemen met krasjes...
Ik heb altijd wel een schone thee doek, en die gebruik ik maar 1 keer, dan gaat hij de was in. De flipper staat ook onder een hoes. Dat zal wellicht het een en ander uitmaken.
Tot nog toe dik tevree! En het is echt alsof er geen glas op zit, en dat zie ik bij andere non glare glazen /ontspiegelde ruiten, nog wel eens behoorlijk verschillen!
Ik heb altijd wel een schone thee doek, en die gebruik ik maar 1 keer, dan gaat hij de was in. De flipper staat ook onder een hoes. Dat zal wellicht het een en ander uitmaken.
Tot nog toe dik tevree! En het is echt alsof er geen glas op zit, en dat zie ik bij andere non glare glazen /ontspiegelde ruiten, nog wel eens behoorlijk verschillen!
- flippers.be
- Contacteer:
Er is momenteel te weinig interesse en er zijn blijkbaar voldoende alternatieven, dus ik ga er geen tijd meer in steken..
- Scaryflippers
- Real name: Timmy
Groot gelijkflippers.be schreef:Er is momenteel te weinig interesse en er zijn blijkbaar voldoende alternatieven, dus ik ga er geen tijd meer in steken..