Wiliams AZTEC

Flippers of onderdelen gezocht
Plaats reactie
Walter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2014, 20:22
Real name: Walter Nelis

Wiliams AZTEC

Bericht door Walter » 23 jan 2014, 21:32

Hallo,
Mijn voorliefde gaat uit naar mechanische kasten
Ik heb een Wilams Aztec en een Bally Ro-Go speelklaar staan.
Maar ik heb nog een Aztec staan , nog herstelbaar , maar als groot probleem de plastics van het speelveld ontbreken
Wie kan helpen?

OZ71
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2015, 09:13
Real name: Olivier Zamperini

Re: Wiliams AZTEC

Bericht door OZ71 » 12 jan 2015, 13:30

Hey beste Walter,

Ik ben volledig nieuw hier.
Ik heb gezien dat u nog een Aztec staan heeft voor reparatie en waarvoor u plastics zoekt ...
Enig interesse - als u uw zoektocht hebt opgegeven wel te verstaan - om deze te repareren aztec van de hand te doen (of stukken ervan) ?
Ik bezit een erfstuk en ik zou die graag terug in orde zetten voor mijn 8-jarig mannetje maar ja ... speelveld heeft redelijk veel schade (behalve dan de plastics :wtf: )
Laat maar iets weten ... en anders veel succes met de zoektocht

Groetjes
Olivier

Filip65
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2015, 11:21
Real name: Filip Bekaert

Re: Wiliams AZTEC

Bericht door Filip65 » 18 jan 2015, 16:32

Hey Walter,
Ik zag dat je op zoek bent naar spares voor een Aztec, ik heb er eentje die ik normaal ging renoveren, maar de kosten gingen zo hoog oplopen dat ik hem overleden heb verklaard. Het speelveld heb ik reeds kompleet ontmanteld, maar verder is hij nog samen gebouwd, voor zover ik weet is hij kompleet, toen ik hem onder spanning plaatste gingen alle lampjes branden maar hij starte niet op, daar mijn voorkeur uitgaat naat Bally em's en ik nog bezeig ben met 2 Bally's te renoveren was ik eigelijk van plan de kast te slopen. Ik vermoed dat ik je met deze kan helpen, geef maar een seintje
PS ik stuur dit berichtje ook naar die andere die onderdelen zocht voor een Aztec, je hebt misschien niet alles nodig
Groeten
Filip

Plaats reactie