RFM capture multiball

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
glenn pellis
Berichten: 2367
Lid geworden op: 14 aug 2011, 09:13
Real name: glenn pellis
Locatie: Belgium
Contacteer:

RFM capture multiball

Bericht door glenn pellis » 11 jan 2015, 15:37

Bij Revenge from mars de instelling bij feature adjustments,
light Lock capture loops, on of off
wat is het verschil?
als ik deze op pff zet werkt het blijkbaar zoals het hoort
staat deze setting op on kan ik niet de locks aanzetten
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng

Sacriloco
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 jan 2013, 12:03
Real name: Jonathan

Re: RFM capture multiball

Bericht door Sacriloco » 11 jan 2015, 16:26

Als die setting op "On" staat gaat de lock ball een loop zijn en wordt deze niet tegengehouden aan de ballgates bij de bumpers. Het is echter niet het geval dat je de bal niet meer locked, dat gebeurt nog altijd maar je doet een loop ipv naar de pop bumpers te gaan.Als je volgende settings aanpast krijg je echt meer flow in het spel:

Added the ability to loop the ball under certain conditions.
(Scenes where the shot does nothing, or if LOCK is lit let the ball loop around.)
Adjustments are added to control this behavior. (Default: OFF)
Added an adjustment to let the ball loop through the loop shots during bonus wave sudden death.
Adjustment "Bonus Wave Ending" has 2 settings:
"Ramps+Loops" (original behavior) and ""Ramp Only" (new behavior)
Playing: Doctor Who, IJ (williams), TZ
Will be missing: Bride of Pinbot, Judge dredd, STTNG, HS, HSII, RS, FT

Plaats reactie