cafe de ton
kerkplein 5
herentals
walking dead pro
walking dead in het wild
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
walking dead in het wild
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
-
- Real name: joris de schuyteneer
Re: walking dead in het wild
Een maand geleden eens gaan zien en toen stond er een stern WWE pro , 1euro / 5 ballen en 4 euro / 5 spellen.
Was niet echt wild van de gameplay en het theme zegt me ook niet veel. Wel een heel gezellig cafe, modern proper ingericht, bingokast, softtip dart, MK arcade (stond niet op of werkte niet )
Was niet echt wild van de gameplay en het theme zegt me ook niet veel. Wel een heel gezellig cafe, modern proper ingericht, bingokast, softtip dart, MK arcade (stond niet op of werkte niet )
- Automark
- Real name: Mark
Kan het eigenlijk nog uit om een nieuwe kast in een cafe neer te zetten?
In Nederland zien we het gelukkig steeds meer, vooral in de grote(re) steden. Of er direct aan verdient wordt zal denk ik aan de locatie liggen, wel houdt een flipperkast mensen wellicht langer in het cafe.Automark schreef:Kan het eigenlijk nog uit om een nieuwe kast in een cafe neer te zetten?
in play: TAF
in progress: HS2
wishlist: MM
in progress: HS2
wishlist: MM
in sint niklaas is er ene die bijna alle nieuwe LE's op café zet...Automark schreef:Kan het eigenlijk nog uit om een nieuwe kast in een cafe neer te zetten?