Gegroet iedereen!

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dela vega
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 dec 2014, 18:53
Real name: steven Van Vlaslaer
Locatie: Belgium

Gegroet iedereen!

Bericht door dela vega » 23 dec 2014, 02:09

Zoals de regels van de elementaire beleefdheid het voorschrijven wil ik als nieuw lid van dit forum mezelf graag aan jullie voorstellen.
De mortal kombat 2 arcade kast in mijn living is voor mij de afgelopen jaren een ideale timewaster geweest.
Maar ik merk dat desondanks de nostalgie de interesse stilaan begint weg te ebben.
Verandering van spijs doet eten hoor ik mensen vaak zeggen en daarom dacht ik dat het stilaan eens tijd werd voor een nieuwe uitdaging.
Al een lange tijd spookt het in mijn hoofd om een flipperkast te kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar een dot matrix.
In vergelijking met mijn arcade is een flipper qua techniek toch een heel ander gegeven en dat boeit me wel.
Ik hoop me op dit forum grondig te kunnen inlezen en de nodige informatie te vinden zodat ik op termijn voldoende kennis heb kunnen vergaren om mijn toekomstige flipper te kunnen onderhouden, opknappen en weet herstellen.

Ik ben van de regio heist op de berg/ Lier en misschien kan ik gelijk een oproep doen aan de mensen hier op forum uit de buurt of zij misschien de tijd en zin hebben om wat basis informatie met me te delen. Naast het lezen weet ik als leerkracht dat het ook heel zinvol kan zijn om te zien hoe alles werkt.

Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis en ervaring.

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Gegroet iedereen!

Bericht door kris-seeburg » 23 dec 2014, 06:21

Welkom hier Steven :cheers:

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2210
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Gegroet iedereen!

Bericht door flippers.be » 23 dec 2014, 08:10

welkom :)

Plaats reactie