Hallo Flipperfreaks!

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Maximiliaan
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 dec 2014, 10:07
Real name: max

Hallo Flipperfreaks!

Bericht door Maximiliaan » 22 dec 2014, 22:59

Hallo Flipperfreaks!

hierbij zal ik me even voorstellen. ik ben Max, 22 jaar woonachtig in arnhem, afgestudeerd werktuigbouwkundige en nu student product design.
binnenkort heb ik mijn eigen woning. ik wil dit graag vieren met iets moois voor in mijn nieuwe huis, ik dacht al snel aan een flipper kast. ik zal eerlijk zijn, echt veel flipper ervaring heb ik niet. ik gooi af en toe een euro in de locale flipperkast van de kroeg, dan gaat mijn hartje wel sneller kloppen.
ik vertelde mijn vader over mijn idee en hij werd gelijk laaiend enthousiast! bij ons in de kroeg hebben ze een nieuwe kast staan. mijn vader had het over de oude kasten, dat je zelf nog het balletje naar achter moet trekken.(mechanische kast?)

ik voel hier zelf ook meer voor! dat als er wat vrienden er over de vloer zijn dat er eventjes een balletje gewaagd kan worden met een beetje competitie. niet een moeilijke kast met veel missies.

ik zal er nog een los topic overmaken over wat ik precies zoek!
(hier de link van het reeds gemaakte topic! http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=9&t=6180)

ik hoop hier veel te leren over het flipperen! ik wil graag dat het flipperen weer een beetje populair word onder de jeugd hier!

Groet Max.

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Hallo Flipperfreaks!

Bericht door kris-seeburg » 23 dec 2014, 06:21

Welkom hier Max :cheers:

Plaats reactie