cyclone, future spa en silverball mania

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2210
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

cyclone, future spa en silverball mania

Bericht door flippers.be » 04 dec 2011, 21:59

Cyclone in goede werkende staat, displays ok, grondig geshopt en heel proper (alle plastics in ultrasoon enz), 550 euro

Future Spa: in heel mooie staat, pas geshopt.. cabinet en speelveld mooi, kopruit perfect. Cpu heeft geen batterijschade.
Momenteel zijn er nog 2 spoelen die niet werken, als ik tijd heb repareer ik hem maar in de staat dat hij zich bevind mag hij ook al weg.. 400 werkend, 350 zo.

Silverball Mania: ongetest, ongeshopt, as is. Kopruit is heeeeel mooi. Speelveld vrij mooi (enkel bovenaan wat slijtage), mits een poetsbeurt gaat dit een hele mooie worden. Cabinet is niet perfect, in de zijkant gat voor sleutelkastje en kopkast slot is eruit.
Werkt niet, cpu heeft veel batterijschade, heb nog een extra (werkende) cpu liggen die erbij kan gekocht worden, heb ook een altek universele cpu die erbij kan gekocht worden.. 200 as is, 275 met extra cpu, 350 met Altek cpu.

Interesse ? Mail of pm.. fotos kunnen gemaild worden, elk goed bod (zeker op meerdere kasten) wordt in overweging genomen..

Gebruikersavatar
Pitchie
Berichten: 574
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:13
Real name: Stefan Calle
Locatie: Belgium

Re: cyclone, future spa en silverball mania

Bericht door Pitchie » 05 dec 2011, 17:43

Hey Aeneas,

Ik wil die Cyclone wel van je overnemen. Zoek momenteel nog een kastje bij voor in de gameroom en die heb ik nog niet gehad.

Maar zoals steeds de vraag : kan je hem bezorgen?

Groetjes,

Stefan

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2210
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: cyclone, future spa en silverball mania

Bericht door flippers.be » 05 dec 2011, 22:02

bedankt voor de interesse, you have mail :)

Gebruikersavatar
Pitchie
Berichten: 574
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:13
Real name: Stefan Calle
Locatie: Belgium

Re: cyclone, future spa en silverball mania

Bericht door Pitchie » 16 dec 2011, 12:34

pm

Plaats reactie