The Naked Addam
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Re: The Naked Addam
Ziet er al strak uit. Ik vind de combi gouden kast met zwarte kopkast wel geslaagd!
IFPA Country Director Belgium
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Niccccccce...
Totaal mee akkoordDavid Pinball Wizz schreef:Ziet er al strak uit. Ik vind de combi gouden kast met zwarte kopkast wel geslaagd!
welke ramp komt er in ? Helder of fumé ?
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Mooi mooi mooi...as usual...
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Toch maar helder, want dat zal het best passen bij de clear plastics rondom. 'k weet dat het origineel destijds fumé was, maar soit.fantomas schreef:welke ramp komt er in ? Helder of fumé ?
En ik heb een ramp gevraagd zonder decals. 'k ben benieuwd... anders ga ik ze er er moeten afweken
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
bij mij zaten die stickers er apart bij.
@Pascal: de decals zullen er wel los bijzitten maar toch. Indien deze erop zitten dan mag je gerust wisselen met mijn ramp (ook helder, ook nieuw en zeker zonder decals)
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Ik kan alweer niet wachten op de volgende update...het zal alleen nog maar knapper en knapper worden...
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- David Pinball Wizz
Ik zou ook voor heldere ramp gegaan zijn hoor. Dit is nu eenmaal een uniek projectje hé.
- g94
- Contacteer:
Alright: 1ste doos is intussen geleverd. Gelukkig inderdaad een clear ramp zonder decals. Da's dus werk gespaard...
Toen ik om matte vernis ging zag ik een spuitbus om te "verzinken met aluminium effect". Ik hoopte dat het misschien zou bruikbaar zijn tegen de corrosie op sommige assys. Helaas: kleur noch glans klopt. Maar het is wel perfect voor de thing box en kicker.
Een voor-en-na...
Alle vijsen voor kabinet en kopkast moeten opnieuw zwart gelakt worden.
Kabinet en kopkast zijn intussen klaar en vernist.
Allez: nog een voor-en-na. Heropbouw kan langzaam maar zeker beginnen.
Ik ben zelf eigenlijk heel nieuwsgierig hoe het zal worden. Hier heb ik het speelveld efkes in het kabinet gelegd. En er dan ongeveer 10 minuten staan op gapen. Ok, er staat niks op, maar het is toch wel maf, zo zonder bedrukking...
Enfin, komt wel goed denk ik.
P
Toen ik om matte vernis ging zag ik een spuitbus om te "verzinken met aluminium effect". Ik hoopte dat het misschien zou bruikbaar zijn tegen de corrosie op sommige assys. Helaas: kleur noch glans klopt. Maar het is wel perfect voor de thing box en kicker.
Een voor-en-na...
Alle vijsen voor kabinet en kopkast moeten opnieuw zwart gelakt worden.
Kabinet en kopkast zijn intussen klaar en vernist.
Allez: nog een voor-en-na. Heropbouw kan langzaam maar zeker beginnen.
Ik ben zelf eigenlijk heel nieuwsgierig hoe het zal worden. Hier heb ik het speelveld efkes in het kabinet gelegd. En er dan ongeveer 10 minuten staan op gapen. Ok, er staat niks op, maar het is toch wel maf, zo zonder bedrukking...
Enfin, komt wel goed denk ik.
P
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik ben er zeker van dat dat ook een "bjoetieke" wordt
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Wat valt hier nu nog op te zeggen...volledig sprakeloos....
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
Knap knap knap, krijg door deze topic opnieuw zin in een TAF
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Zo is hij wel erg Naked !
maar met jou kom het wel goed, we vertrouwen erop....hihi...
maar met jou kom het wel goed, we vertrouwen erop....hihi...
- g94
- Contacteer:
Wekelijkse update...
Ik ben nu ook langzaam maar zeker met de heropbouw van het kabinet begonnen.
Hopelijk kan ik vanaf volgende week ook aan de heropbouw van het speelveld beginnen. Maar er zijn echt nog een pak assys te reviseren en dooskes te kuisen en te polieren. Alles is ook echt wel heel kapot. De bookcase bijvoorbeeld. Het metaal valt nog mee, maar de blauwe plastic schijf heeft serieuze balsporen.
Het dekseltje is al niet beter. De plastic is afgebroken, al kan me dat niet schelen vermits ik geen plastics plaats. Erger is echter dat de rand onder de plastic helemaal kapotgeschoten blijkt.
Eigenlijk zou dit allemaal moeten vervangen worden. Ik heb echter geen zin om nieuwe bookcase onderdelen te kopen. En bovendien heb ik een plan... en dat begint met Isopon.
Ik wil namelijk eerst proberen wat een volledig zwarte bookcase geeft. Waarom niet. Het kan best zijn dat Pat Lawlor en co 20 jaar geleden pas tijdens de designfase hebben beslist om die bookcase blauw en de thing box rood te maken omdat ze vonden dat dit paste bij de schreeuwerige kleuren van het speelveld zelf. Maar ja, het mijne is een whitewood, remember...
En zo ziet dat eruit in het speelveld. Dekseltje is nog aan 't drogen, maar het geeft toch al een idee. En trekt het uiteindelijk op niks, of klopt het niet, dan kan ik alsnog beslissen om die blauwe onderdelen te kopen.
We doen verder...
P
Ik ben nu ook langzaam maar zeker met de heropbouw van het kabinet begonnen.
Hopelijk kan ik vanaf volgende week ook aan de heropbouw van het speelveld beginnen. Maar er zijn echt nog een pak assys te reviseren en dooskes te kuisen en te polieren. Alles is ook echt wel heel kapot. De bookcase bijvoorbeeld. Het metaal valt nog mee, maar de blauwe plastic schijf heeft serieuze balsporen.
Het dekseltje is al niet beter. De plastic is afgebroken, al kan me dat niet schelen vermits ik geen plastics plaats. Erger is echter dat de rand onder de plastic helemaal kapotgeschoten blijkt.
Eigenlijk zou dit allemaal moeten vervangen worden. Ik heb echter geen zin om nieuwe bookcase onderdelen te kopen. En bovendien heb ik een plan... en dat begint met Isopon.
Ik wil namelijk eerst proberen wat een volledig zwarte bookcase geeft. Waarom niet. Het kan best zijn dat Pat Lawlor en co 20 jaar geleden pas tijdens de designfase hebben beslist om die bookcase blauw en de thing box rood te maken omdat ze vonden dat dit paste bij de schreeuwerige kleuren van het speelveld zelf. Maar ja, het mijne is een whitewood, remember...
En zo ziet dat eruit in het speelveld. Dekseltje is nog aan 't drogen, maar het geeft toch al een idee. En trekt het uiteindelijk op niks, of klopt het niet, dan kan ik alsnog beslissen om die blauwe onderdelen te kopen.
We doen verder...
P
Laatst gewijzigd door g94 op 07 dec 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
hey pascal ik wil nu niet lullig doen maar eigenlijk had je ook uw gewoon speelveld kunnen afschuren tot op het blote hout, zo had je hetzelfde speelveld gehad als je whitewood
Goed bezig!
I.v.m. die bookcase: op foto ziet dat er alvast al mooi uit! Mooier dan het origineel.
En ehm: waarom stuur je Pat Lawlor gewoon geen mailtje om te vragen hoe het nu zit met die kleuren?
I.v.m. die bookcase: op foto ziet dat er alvast al mooi uit! Mooier dan het origineel.
En ehm: waarom stuur je Pat Lawlor gewoon geen mailtje om te vragen hoe het nu zit met die kleuren?
No shirt. No shoes. No pinball.
- David Pinball Wizz
De bookcase was in de oude filmpjes op de prototypes mat transparant. Dus misschien is een zilver achtige look het meest benaderende.
Inderdaad...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... URU#t=159s
En ook de Thing box was mat transparant...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... URU#t=321s
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... URU#t=159s
En ook de Thing box was mat transparant...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... URU#t=321s
No shirt. No shoes. No pinball.
- g94
- Contacteer:
Ja transparant zou wel helemaal de max zijn...
Maar bon: zwart kan met wat goeie wil gezien worden als héééél donker grijs
Dus dat is dan toch inderdaad beter dan knalblauw en rood
Ik heb er ten andere ook een zwarte rubber ingestoken ipv die blauwe.
Maar bon: zwart kan met wat goeie wil gezien worden als héééél donker grijs
Dus dat is dan toch inderdaad beter dan knalblauw en rood
Ik heb er ten andere ook een zwarte rubber ingestoken ipv die blauwe.
waarom maak je dan ook geen nieuwe transparante?
dan is het helemaal kompleet
dan is het helemaal kompleet
- g94
- Contacteer:
tja, ik vrees dat dat geen optie is. Ik zou alleszins niet weten hoe.
Ik heb er zelfs geen gedacht van hoe die dingen gemaakt worden in de fabriek..
Ik heb er zelfs geen gedacht van hoe die dingen gemaakt worden in de fabriek..
- Da Chosen
- Real name: John Snel
Ik heb in de NFV spinner gelezen over het namaken van 3D plastics. Dat was een stukje van Aeneas. Misschien dat zoiets ook te doen is voor dit. Of dat zo gedaan kan worden dat het doorzichtig is dat weet ik niet.... Allicht zullen er ook wel bedrijven zijn die dit kunnen maken in doorzichtig plastic...
In play: Creature From The Black Lagoon, Guns & Roses, Johnny Mnemonic,