Cenobyte schreef:...deze draaien toch ook op een PC onder Windows of zo...
Ubuntu
Cenobyte schreef:...deze draaien toch ook op een PC onder Windows of zo...
Wat me direct opviel is dat de kast er optisch zeer mooi uit, maar dat kan ook niet anders, het is en blijft een Medieval Madness héphilip van beirs schreef:Niemand hem gespeeld op de Dutch Pinball Open?
Benieuwd naar de reacties....
Ik heb hem gespeeld, maar ik ben niet bekend genoeg met de (originele) MM om er een doorslaggevend oordeel over te vellenphilip van beirs schreef:Niemand hem gespeeld op de Dutch Pinball Open?
Benieuwd naar de reacties....
Ik sprak juist iemand die wel al heel lang een originele heeft en die het gevoel hetzelfde vond. Maar hij gaf ook aan dat de kast niet perfect stond afgesteld inderdaad. Maar dat was ook niet raar: 120 kasten opzetten op een dag tijd is al een dagtaak, laat staan alles nog even waterpas zettenNa er een spel op gespeeld te hebben vroeg ik me toch af of het nu echt wel een Medieval is of dat het er eerder sterk op lijkt. Ik heb al op veel Medievals gespeeld, maar deze was toch 'anders' ... (al kan ik moeilijk uitleggen wat er dan precies zo anders was)
Ja, daar horen wel gouden caps op de tanden en een dikke gouden ketting bijDennis schreef:Niemand commentaar op de "gouden" trims en lockbar?
Dit vond ik dan persoonlik wel tegenvallen. Er was inderdaad een fade effect maar het verschil tussen knipperen en gewoon branden was veel te klein. Dit is toch helemaal anders dan op mijn MM. Verder vind ik leds minder passen bij deze kast maar dit is natuurlijk persoonlijk.ronaldvg schreef: ...en ook meteen LED. Hierbij moet ik zeggen dat het niet zomaar ledjes zijn, maar mooi zacht aan- en uitgaan. Ze hebben het gevoel van gewone lampjes.
Printen, een hele kleine in de kopkast en een joekel onder het speelveld.gawcol schreef:is zo'n mmr dan met printen zoals een williams of stern,
of is dat ook zo'n computergedoe die erin zit?
Ik denk toch dat stern nu het betrouwbaarste systeem gevonden heeft. Ik kan er ook best van slapen.Cenobyte schreef:En laten we eerlijk zijn: wat is nu in feite het verschil tussen dit "computergedoe" en het oude systeem
Pin2000 kreeg geen eerlijke kans. Williams had eigenlijk de beslissing al genomen om de stekker eruit te trekken toen Pat en George aan het project begonnen. Omdat dit platform maar twee flippers heeft voortgebracht die ook nog eens niet echt populair zijn geworden is de ondersteuning ook minimaal. En het heeft ook niet geholpen dat Williams alles dicht timmerde om kopiëren of repareren buiten WIlliams om te voorkomen.psygho77 schreef:Das maar de vraag. Pin2000 was zijn tijd vooruit, had een "pc" (meer specifiek een Cyrix media GX processor) en is ook ten onder gegaan. Hoewel dat ook wel meerdere oorzaken had.
Dat is precies wat er gebeurt en Stern wordt links en rechts voorbij geblazen door concurrenten die dingen laten zien waarbij de kasten van Stern in het niet vallen. Kleurendisplays, schermpjes in het speelveld en honderden apart aanstuurbare multicolor LED's in een kast (ALLE lampjes in TBL kunnen apart worden aangestuurd, ook GI!).Gelukkig krijgt stern wat concurrentie, en das altijd goed... Afwachten dus maar...