Bericht
door Wistiti » 18 okt 2014, 15:29
@Mario: kast werd geleverd met een deadpixel in het scherm. Niet echt storend tijdens het spel, maar sta maar eens te kijken terwijl er iemand anders speelt... Juist, je oog valt constant op die pixel.
Dan komen de bomen constant los van de popbumpers.
De deuren van het minispeelveld gaan niet meer open, zowel van de flying monkeys als van de castle.
Als ik de laatste bal heb gespeeld en er ligt een bal gesaved bij de flyning monkeys zonder dat ik multibal heb gespeeld, mag ik het glas van mijn kast nemen om de bal los te laten, want anders kan ik geen nieuw spel starten, want hij mist een bal.
@david: dat wist ik zelfs niet. Maar in mijn geval gaat dat niet veel uitmaken, want mijn eerste melding heb ik de dag van de levering al moeten geven: de dead pixel in het scherm.
Kast geleverd 2de helft van mei. We zijn nu 2de helft van oktober en problemen nog niet opgelost.
Hopelijk wordt nu alles snel opgelost, want mijn geduld in bijna op.
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC