Roms branden

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
bustel1
Berichten: 48
Lid geworden op: 09 nov 2013, 22:01
Real name: bjorn
Locatie: Belgium

Roms branden

Bericht door bustel1 » 21 sep 2014, 21:08

Hallo
Ik zag op het net dat er een update is van mk2 ik heb de update patch maar kan geen roms branden kan iemand dit doen voor mij aub liefst van in de buurt van kortrijk ofzo
Gr bjorn
In play:lotr, tafg 518,mk1,mk2,mk3
Out rfm

Ignite
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 aug 2014, 00:02
Real name: Yvan

Re: Roms branden

Bericht door Ignite » 29 sep 2014, 00:35

Die ultimate?
Daar was ik ook al naar aant rondkijken.
Dus dit wil ik ook graag weten :)

Gebruikersavatar
Bos007
Berichten: 495
Lid geworden op: 21 aug 2011, 11:13
Real name: Andy Bostyn
Locatie: Belgium

Re: Roms branden

Bericht door Bos007 » 29 sep 2014, 12:40

welk typer eprom is het ?

ik heb de 27c reeks van 128k tem 8mega
(en natuurlijk een brander)

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4406
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Roms branden

Bericht door David Pinball Wizz » 29 sep 2014, 13:02

Normaal is het de game rom enkel die moet gebrand worden.

Ikzelf ben geen zo'n van ervan. Sommige zaken zijn goed, maar andere erover.

Die ultimate is dus niet echt een uitbreiding eerder een hack van iemand die redelijk wat in de code kon wijzigen. Past vooral timing zaken aan, meer of minder damage van bepaalde zaken, wat met wat gecombineer kan worden enz..

Reptile Acid Spit startup increased (still faster than 3.1)
* Reptile Acid Spit recovery reduced
* Reptile Forceball hitbox reduced
* Cage Shadow Kick corner juggle pushback added after 4-hits. Multiple Shadow Kick combos are now possible again.
* Baraka Blade Swipe damage increased from 20 to 26 (3.1 damage is 32)
* Mileena Roll Y-velocity increased slightly
* Mileena Roll Disable Timer reduced from 212 frames to 160 frames
* Shang Tsung can now execute the Kombat Tomb fatality without morphing into another character
* Liu Kang Cartwheel Fatality no longer darkens (like MK1 now)
* Kitana Kiss Fatality Charge Timer reduced from 38h to 10h
* Babalities and Friendships now have the same restrictions as MK3. Pressing Block negates them.
* Corner juggle pushback proximity reduced from 68h to 50h
* Corner pushback proximity for Reaction 1E (Close HK) has been reduced from 68h to 50h.
* Corner pushback after 4-hits added for HK, LK, and Roundhouse
* Fixed a bug from a previous change that allowed Reptile to remain invisible when blocking a certain attacks
* Fixed a bug that caused pushback on certain moves after the hit-limit midscreen
* Fixed a bug from the original game that caused the combo counter to not reset when certain moves are blocked crouching and the opponent remains in crouch block.
* Version text added to Title Screen
* UMK2:TE Credits updated
IFPA Country Director Belgium

Plaats reactie