Ik heb onder een, met mylar bedekte, insert vocht zitten. Dat is eronder gekomen tijdens het schuren.
Ik kan het mylar er niet afhalen omdat de insert half aan het mylar vast zit en half aan het speelveld. Dat is een grote puzzel geworden. Dus ik heb de mylar laten zitten.
Ik heb geprobeerd om er met een naald een gaatje in te maken. Dat gaatje lukt wel, maar er komt geen vocht uit.
Weet iemand hoe ik dat eronder uit zou kunnen krijgen ?
Vocht onder insert
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Vocht onder insert
Gaatje ietsje groter maken of enkele zeer kleine gaatjes maken? Van welke flipper is dit eigenlijk, ziet er mooi uit...
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
droog blazen met compressor misschien ? ( voorzichtig toch...)
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Het vocht komt niet omhoog bij een gaatje. Ik zat al een een fohn te denken, maar dan laat het mylar waarschijnlijk los.
Het is een swords of fury.
Het is een swords of fury.
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Warm maken en er op drukken? Dan laten afkoelen en zo proberen het vocht te laten verdampen en door het gaatje te laten ontsnappen?
Misschien gaat het wel automatisch weg als de kast lang aan staat. Zit er een normaal lampje onder? Die geeft ook warmte.
Misschien gaat het wel automatisch weg als de kast lang aan staat. Zit er een normaal lampje onder? Die geeft ook warmte.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
Ben je zeker dat het vocht is ? Ik heb hier ook een Swords Of Fury staan die ik aan het oplappen ben en quasi elke insert staat omhoog. Zal ook niet voor niets zijn dat de inserts op ipdb staan.
*** Q is good for you !! ***